Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

25v, kaunis ja ilman seksiä jo melkein vuosi. Kysyttävää?

Vierailija
11.03.2014 |

Onko tää huono juttu?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ikää 51v, kauneus on mennyttä ja viime seksikerrasta 15v aikaa. Ei silti mitään stressiä.

Vierailija
2/53 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä olet masturboinut ahkerasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kausittain masturboin. Alkaa jo vähän tympimään... En pysty kiinnostumaan oikein kenestäkään sen vertaa, että johtais petipuuhiin... :( 

Vierailija
4/53 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aina ollut haluton? Kuinka usein harrastit seksiä edellisissä suhteissa?

Vierailija
5/53 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 38 vee ja seksiä ei oo ollut vuosiin. Tässä sulle tavoitetta!

Vierailija
6/53 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 06:48"]

[/quote]

Missä sanoin olevani haluton? Päin vastoin! En vain onnistu löytämään tarpeeksi vetovoimaista partneria, vientiä olisi vaikka muille jakaa.

Edellisissä suhteissa harrastin hyvinkin aktiivisesti seksiä, useimmiten minä aloitteen tekijänä.

Vierailija
7/53 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 06:51"]

Täällä 38 vee ja seksiä ei oo ollut vuosiin. Tässä sulle tavoitetta!

[/quote]

En yhtään ihmettele. Voi olla, että tää mun selibaatti kestää maailman loppuun, jollei nyt jostain maagisesti tupsahtaisi eteen joku parittelun arvoinen henkilö.

Vierailija
8/53 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin tulla päästämään sut pinteestä olettaen että olet oikeasti kaunis;)

Vierailija
9/53 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuskaan kiinnosta harastaa seksiä kenen tahansa kanssa, ei se minusta halutonta tee. Mutta nykyajan naisethan, etenkin AV-mammat, pitävät sellaista naista frigidinä ja haluttomana jota ei kiinnostaa antaa kelle tahansa joka tajuaa pyytää.

Vierailija
10/53 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 06:55"]

[/quote]

Olen erittäin kaunis. Sinä taas tuskin kovinkaan viehättävä. Viestisi paljastaa henkisen ja älyllisen tasosi. Ei painita samassa luokassa. Mut kiitos sulle. ;-)

Vierailija
11/53 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 06:58"]

Ei minuskaan kiinnosta harastaa seksiä kenen tahansa kanssa, ei se minusta halutonta tee. Mutta nykyajan naisethan, etenkin AV-mammat, pitävät sellaista naista frigidinä ja haluttomana jota ei kiinnostaa antaa kelle tahansa joka tajuaa pyytää.

[/quote]

Niin. Olis vaan niin ihanaa, jos kohdalle osuis sellanen ihminen, jota tekis mieli "tökkästä". Ei edes tarvitisi olla mitään sen vakavampaa. Kemiat kohtais ja vois pitää hetkellistä hauskaa. Siihen vain tarvitaan mun kohdallani mm. älyllistä ja hengellistä antia, että jaksais katella. Tosi tylsää tällainen. :)

Vierailija
12/53 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/53 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö, että "25 vuotta" lyhennetään 25 v?

Vierailija
14/53 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 06:59"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 06:55"]

[/quote]

Olen erittäin kaunis. Sinä taas tuskin kovinkaan viehättävä. Viestisi paljastaa henkisen ja älyllisen tasosi. Ei painita samassa luokassa. Mut kiitos sulle. ;-)

[/quote]Ehkä sun pitäis hetkeksi laskeutua sieltä kauneutesi norsunluutornista ja tajuta olevasi ihan tavallinen kuolevainen sittenkin joka piereskelee ja käy paskalla kuten muutkin. Kauneus on katsojan silmässä. Ehkä oletkin susiruma muiden mielestä?? Nirsot jää aina ilman...

Vierailija
15/53 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 06:59"][quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 06:55"]

[/quote]

[/quote]

Mäkin epäilen että painitaan eri sarjassa. Olet todennöisesti käynyt vähintäänkin kosmetologikoulun.

Vierailija
16/53 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et olekaan tutustunut Kiku-Nickiin, siinä syy miksi olet ilman. Koe Kiku-Nick ja elämäsii on muuttunut.

Vierailija
17/53 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ulkoinen kauneus liittyy tähän yhtään mitenkään?

Vierailija
18/53 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituus,paino,kuppikoko?

Vierailija
19/53 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 06:52"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 06:48"]

[/quote]

Missä sanoin olevani haluton? Päin vastoin! En vain onnistu löytämään tarpeeksi vetovoimaista partneria, vientiä olisi vaikka muille jakaa.

Edellisissä suhteissa harrastin hyvinkin aktiivisesti seksiä, useimmiten minä aloitteen tekijänä.

[/quote]Mitä se on jos ei haluttomuutta, kun sinua ei kiinnosta!?!

Huomaan kyllä että sinunkin seksualisuutesi on miehen vastuulla, kuten aika usein naisilla.

Vierailija
20/53 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sinä meille onko se huono juttu. Tahdot kai sanoa, että haluaisit haluta, mutta et kuitenkaan osaa haluta oikeasti. Kai tuollainenkin voi olla ongelma, jos muuten mene elämässä hyvin. Siinä tapauksessa suosittelen aktiivisempaa roolia. Mieti mitä mieheltä haluat ja myös, että onko se realistista. Usein naiset haluavat epäinhimillisiä ominaisuusyhdistelmiä. Ihmisiä miehetkin vain ovat. Ja sitten etsit haluamasi tyyppisiä miehiä sieltä missä sellaisia eniten on. Ja olet aktiivinen etkä odota, että mies lukee ajatuksesi ja tulee tekemään aloitteen. Saat luultavasti enemmän omia tunteita peliin, kun laitat rohkeasti itsesi likoon etkä vain naistyypillisesti odota, että mies tekee kaiken viettelyn puolestasi ja sinä vain näytät norsunluutornista alapeukkua, "ei kelpaa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi