Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinteistönvälittäjä-äidit HUOM!

03.08.2008 |

ja onko sellaisia? Mietin uran vaihtoa ja kiint. välittäjän työ kiinnostaa. Miten onnistuu työn ja perheen yhdistäminen hetkisellä ja työaikoja tuntemattomalla alalla? Kannattaako alan vaihto?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, itse olen alalla ja mieheni myös. Voin suositella tosin kannattaa varautua siihen että aluksi menee helposti 2-3 kk ennenkuin saat palkkaa. Aikataulut painottuvat iltaan, joten mielestäni työ sopii mainiosti perheelliselle. Itse odotan nyt esikoista. Onnea!

Vierailija
2/2 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ihmeessä tutustua alaan, riippuu tietenkin firmasta jne millaisen sopimuksen itsellesi saat.. Niinkuin edellinenkin kertoi, kannattaa tosiaan varautua siihen, että palkkaa ei tilille heti tupsahda.. Ja muutenkin usein kuukaudet menevät niin, että vuorokuukausin on hankinta- ja myyntikuukausi... Meidän yrityksessä äitiys on helppo yhdistää työhön, koska ei ole pakollisia päivystysvuoroja tms, enkä siis näin ollen ole sidottu työaikoihin, vaan voin itse päättää työaikani.. Iltaan kuitenkin työt painottuvat pääasiassa ja itse ainakin usein olet aamupäivät kotosalla... Olen vielä äitiyslomalla, mutta työt jatkuvat marraskuulta, kun iskä jää poitsun kanssa kotiin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän