Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on vanhempi nainen ja lähipiiri ei hyväksy meitä.

Vierailija
14.11.2020 |

Olen itse 31 vuotias mies, ja seurustelen 57 vuotiaan naisen kanssa. Ongelmana on, että sukulaisemme ja tuttavat eivät halua olla tekemisissä kanssamme.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on ongelma?

Vierailija
2/15 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho. No mikä siinä mahtaa ongelmana olla? Ovatko sanoneet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla on kymmenen vuotta nuorempi nainen, eivätkä sukulaiset hyväksy. Ovat kyllä tekemisissä miehen kanssa, mutta ei naisen.

Vierailija
4/15 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surevat, kun ei tule lapsia sulle.

Vierailija
5/15 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverilla on kymmenen vuotta nuorempi nainen, eivätkä sukulaiset hyväksy. Ovat kyllä tekemisissä miehen kanssa, mutta ei naisen.

Siis sun naista kymmenen vuotta nuorempi. Eli miestä reilusti vanhempi.

Vierailija
6/15 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna heille aikaa. Kun suhde vakiintuu, niin alkavat tottua ajatukseen. Ei ulkopuolinen voi tulla määrittelemään kenen kanssa toinen on parisuhteessa. Ei vaikka olisi oma perhe kyseessä.

Meillä on ikäero toisinpäin, mies on selvästi vanhempi. Perheeni ei tuominnut (eikä ystävät), mutta jos näin olisi käynyt niin en siltikään olisi harkinnut eroa muiden mielipiteitten takia. En minäkään puutu perheeni kumppanivalintoihin, tai yhtään kenenkään.

Vierailija
7/15 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli alussa sama tilanne. Kun mies ei antanut sukulaisilleen mahdollisuutta määrätä suhteestaan asiat muuttuivat. Ymmärsivät että olemme pakettiratkaisu, ota tai jätä. Nyt mennyt hyvin jo vuosia ja anoppikin jo ihan sujut asian kanssa, pitää itse yhteyttä minuun. Ei pidä alistua, tsemppiä teille 👍

Vierailija
8/15 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi se on vaikea hyväksyä. Naisellani ei ole lapsia, mutta esim. sisarukset eivät halua olla Hänen kanssaan missään tekemisissä. Samoin vanhempani eivät halua olla mun naiseni kanssa tekemisissä.

T.Ap

Vierailija
9/15 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua poika parkaa. Jonkun aikaa hengasin 6 vuotta vanhemman naisen kanssa. Ei se vaan toimi noin päin se ikäero. 

Vierailija
10/15 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sua poika parkaa. Jonkun aikaa hengasin 6 vuotta vanhemman naisen kanssa. Ei se vaan toimi noin päin se ikäero. 

Jokainen tavallaan. Jos kerran tykkää vanhoista naisista niin se on jokaisen oma asia.

Vierailija
11/15 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä oot ottanut naisesta varaäidin, joten tää osoittaa, että sun vanhempien vanhemmuus ei ole ihan onnistunut aikanaan. Ei ihme, etteivät tykkää, että asia tulee näin julki koko maailmalle.

Tosin häpeä on vanhempiesi. Sitä saa mitä tilaa. Ja sinulle on hyvä, että olet löytänyt ihmissuhteen, jossa voit nyt kokea niitä tunteita, joita olet jäänyt lapsena vaille. Good for you!

Vierailija
12/15 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä välität aikuisena miehenä mitä jotkut sukulaiset sanovat. Tämä on SINUN elämäsi ja SINUN valintasi. Nyt vähän ryhtiä. T. M35N47

Vierailija
13/15 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja! 😮

M31

Vierailija
14/15 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhakantaisia ihmisiä ärsyttää jos mies uskaltaa tehdä vähemmän patriarkaalisen ratkaisun (jossa miehen kuuluu olla naista vanhempi).

Älä välitä heistä hyvä ihminen!

Vierailija
15/15 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan sukulaiset hyväksy mun 22-vuotiasta miesystävää. Suhde ei kuulemma tule kestämään. Saavat vapaasti olla asiasta mitä mieltä haluavat.

N39