Jätkäsaari - Millainen alue?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Asun siellä ja on oikein mukavaa aluetta, suosittelen!
Samoin, olen itse asunut täällä vuodesta 2013 lähtien ja on kyllä pelkästään hyvää sanottavaa. Olettaisin että negatiivinen kommentointi tulee pääasiassa niiltä joilla ei ole hajuakaan mistä puhuvat, eli tällaista perisuomalaista naapurikateutta.
No kyseessähän on avomerelle rakennettu alue. Edelleen tuulee niin pirusti vaikka tornitaloa rakennettu tornitalon viereen, joten ratkaisua asiaan ei ole?
Tuuleeko myös Hyväntoivonpuistossa?
Ei kai se uutinen ole, että merellä tuulee?
Keski-Pasila kirjoitti:
No kyseessähän on avomerelle rakennettu alue. Edelleen tuulee niin pirusti vaikka tornitaloa rakennettu tornitalon viereen, joten ratkaisua asiaan ei ole?
Tuuleeko myös Hyväntoivonpuistossa?
Tuuleeko Postipuistossa?
Korkeita rakennuksia vierivieressä, varmaan näkyy naapuriin. Vihreää ei ainakaan vielä löydy. Kalseaa kun kapeat kadut ja asfaltoituja, mutta kai sieltä jokin koirien pissauspaikkakin löytyy.
Kävin ajelemassa jätkädaaressa ja sen perusteella en muuttaisi sinne. Jätkäsaaren jälkeen ajoin Lauttasaareen, jossa tuntui ihanan avaralta ja taivaskin näkyi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se uutinen ole, että merellä tuulee?
Kaikki eivät ymmärrä, mitä se tarkoittaa syksyllä ja talvella. Ihan kiva siinä vedossa ei ole odotella ratikoita ym tai tepastelle kauppaan. Kauheimpia kohdat, joissa tuuli pääsee jatkamaan esteittä vaikka koko alueen halki (mukavasti tietä tai puistoa pitkin)
Vierailija kirjoitti:
Keski-Pasila kirjoitti:
Tuuleeko myös Hyväntoivonpuistossa?Tuuleeko Postipuistossa?
Alkavatko molemmat avomeren rannasta ja kulkevat alueen halki esteittä?
Hyvä aloitus. Kiitos! Olen itsekin sitä katsellut, mutta erittäin skeptisin mielin. Vaikuttaa "nukkumalähiöltä", ei ulkoilupaikkoja sunnuntai kävelyjä varten ja oikeastaan aina tarvitaan ratikkaa tai muuta.
Asujien kommenttien valossa, ei minulle.
Vierailija kirjoitti:
JätkäGhetto on kuvaava nimi
Jätkäsaarihaukkuja kaivautui taas esiin. Noh ymmärtäähän sen että v***uttaa kun ei hekalta natsannut. Nyt voitkin rukata täällä kehuihin kunnolla alapeukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Nostan tämän tynkäkeskustelun. Onko joku oikeasti ostanut asunnon Jätkäsaaresta, ja millä hinnalla?? Meitä Ruoholahti-Jätkäsaari -alue kiinnostaisi, ollaan siis pariskunta ja ostamassa ensimmäistä yhteistä asuntoa. Alue olisi tosi hyvä työmatkan kannalta ja alue muutenkin tuntuu kivalta, vaikka se keskeneräinen vielä onkin.
Sitten tuleekin se suuri mutta! Nyt kun katsoin Oikotien sivuilta asuntoja, hinnat ovat aivan järkyttäviä! Halvin asunto maksaa 400 000€, se oli 36-neliöinen yksiö!! Puoli miljoonaa saisi siis laittaa asuntoon. Ollaan hyvissä työpaikoissa ja meillä on säästöjä, mutta eihän tuossa ole mitään järkeä, ei noista koskaan saisi edes omiaan takaisin. Ostaako joku noita asuntoja? Asuuko joku av-mammoista Jätkäsaaressa?
Rumia ihmisiä asuu täällä. Vastaan tuli joku paska pariskunta joilla ruma läski vauva rattaisssa, nainen taikinanaama ja miehellä rumat läskihuulet ja hemulifleda.
"Saksa on paska maa ja Mersu paska auto" kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun siellä ja on oikein mukavaa aluetta, suosittelen!
Samoin, olen itse asunut täällä vuodesta 2013 lähtien ja on kyllä pelkästään hyvää sanottavaa. Olettaisin että negatiivinen kommentointi tulee pääasiassa niiltä joilla ei ole hajuakaan mistä puhuvat, eli tällaista perisuomalaista naapurikateutta.
Tällä palstalla on joku suht aktiivinen jätkäsaaren haukkuja joka yhteen aikaan tehtaili aloituksia päivittäin. Väitti tätä ns tulevaksi m a m u ghetoksi ja ties miksi... :DDD
Rekkaralli, rempparalli, pussinperä. Ei luontoa
Sporat aika perhanan täynnä satamamatkustajia ja pakaaseja.