Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varokaa Klarnaa!

Vierailija
14.11.2020 |

Ei palauta rahoja kiistattomastakaan saatavasta jos et luovuta pankki- ja henkilötietojasi netissä! ulkomaalaiselle! yritykselle.

Horror 2020.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitenköhän ne rahat olisi tarkoitus palauttaa ilman tietoja?

Postitse kirjekuoressa.

Vierailija
42/46 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen käyttänyt Klarnaa vuosikausia, eikä ole koskaan ollut mitään ongelmaa. Nykyäänhän siellä on myös se toiminto, että laskun voi laittaa holdiin, jos palauttaa jotain. Miksi joku maksaa laskunsa ennen kuin on varma siitä, että pitää tuotteen? Vai onko kysymys reklamaatiosta, tuote on osoittautunut vialliseksi myöhemmin tai hajonnut liian nopeasti? Silloinhan vastuu ei käsittääkseni olisi Klarnalla, vaan tuotteen myyneellä yrityksellä.

Nämä varokaa sitä ja tätä olisivat sinällään ihan hyödyllisiä viestejä, mutta pääsääntöisesti näissä ei kerrota koko tilannetta, jolloin jää vain oikeasti sellainen käsitys, että AP on itse toiminut väärin/typerästi ja öyhöttää turhasta.

Klarna lähettää laskun ennenkuin tuote on tullut ja laittaa eräpäiväksi laskutuspäivän. Voi tulla esim. perjantaina klo 22 sähköposti laskusta, jolla on sama päivä eräpäivänä. Ei silloin auta muuta kuin maksaa, ellei halua joutua vaikeuksiin Klarnan kanssa, vaikka pakettia ei ole tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja ap:lle. Yes...

Tää on just sitä, mitä oon nyt yli 5 vuotta ennustanut: Jossain vaiheessa Androidilla kusee sukille ja kunnolla! Android (ja mac) on todellinen "villi länsi"!

Klarna??? Ei v*ttu sitä päivää tule, et sinne antaisin tietojani.

Arvatkaas vaan, miks mulla ja muilla todellisilla IT-ammattilaisilla on "tyhmäpuhelin"?

Sitä päivää EI tule, että kännykässä olis Android ja maksaisin nettiostoksia.... No way. Vanha Nokia simpukka toimii ja oon turvassa.

Peace. :)

Vierailija
44/46 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun ole tarttenut antaa kuin tilinumero jos rahaa on palautettu! Mutta en olekkaan käyttänyt tota firmaa.

No juuri sitä pankkitilinsä numeroa ap ei suostu Klarnalle kertomaan.

Vierailija
45/46 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen käyttänyt Klarnaa vuosikausia, eikä ole koskaan ollut mitään ongelmaa. Nykyäänhän siellä on myös se toiminto, että laskun voi laittaa holdiin, jos palauttaa jotain. Miksi joku maksaa laskunsa ennen kuin on varma siitä, että pitää tuotteen? Vai onko kysymys reklamaatiosta, tuote on osoittautunut vialliseksi myöhemmin tai hajonnut liian nopeasti? Silloinhan vastuu ei käsittääkseni olisi Klarnalla, vaan tuotteen myyneellä yrityksellä.

Nämä varokaa sitä ja tätä olisivat sinällään ihan hyödyllisiä viestejä, mutta pääsääntöisesti näissä ei kerrota koko tilannetta, jolloin jää vain oikeasti sellainen käsitys, että AP on itse toiminut väärin/typerästi ja öyhöttää turhasta.

Klarna lähettää laskun ennenkuin tuote on tullut ja laittaa eräpäiväksi laskutuspäivän. Voi tulla esim. perjantaina klo 22 sähköposti laskusta, jolla on sama päivä eräpäivänä. Ei silloin auta muuta kuin maksaa, ellei halua joutua vaikeuksiin Klarnan kanssa, vaikka pakettia ei ole tullut.

Klarna lähettää laskun sen jälkeen kun toimitus on lähtenyt. Laskun eräpäivä ei sunkaan ole heti, vaan 14 päivän kuluttua. Tarkistin tämän juuri viimeisestä saamastani laskusta.

Jos posti kovin hidastelee, niin saattaa käydä niin että lasku erääntyy ennen kuin paketti löytää perille. Minulle kävi kerran näin, posti ei ikinä saanut pakettia asiakaspostiin tai noutopisteeseen saakka vaan päätti palauttaa sen lähettäjälle. Lasku erääntyi samoihin aikoihin kun postin tekemä palautus lähti. Maksoin laskun ja koska palautusrahoja ei kuulunut niin laiton Klarnalle viestin ja pankkitilini numeron mikä jälkeen he palauttivat rahat.

Vierailija
46/46 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niillä muutenkin sun tilinnumero, jos olet ennenkin heiltä tilannut. Heillä näkyy miltä tililtä suoritus tullut. Sokoksen verkkokauppakin pyytää tilinumeron palautuslippuun, jotta voivat palauttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän