Miten pystytte nuolemaan rumaa p*llua?
Toisilla on luonnostaan todella nätit alapäät, toisilla taas suorastaan rumat. Kuulun jälkimmäisiin. En koskaan kehtaa antaa kenenkään nuolla sieltä.
Kommentit (33)
Ei tollasella ole mitään merkitystä mulle. Pimperon ulkonäkö on ihan sama. Se mikä merkitsee on se nainen itse. Joka vikisee jostain pimperon ulkonäöstä, ei ymmärrä seksistä mitään. Jatkakoon tumputusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tollasella ole mitään merkitystä mulle. Pimperon ulkonäkö on ihan sama. Se mikä merkitsee on se nainen itse. Joka vikisee jostain pimperon ulkonäöstä, ei ymmärrä seksistä mitään. Jatkakoon tumputusta.
Ei se noin mene.
Vulvalla on voimakas visuaalinen aspekti.
Sille on omistettu kokonainen taiteenlaji, keksitkö jo mikä se voisi olla?
M48
Ei hurmaa viina maullaan eikä v|ttu näöllään. Se on epekti kun sen tekee. Sanoi Nikke Pärmi aikoinaan.
Rumaa pillua ei olekaan, on vain estoisia miehiä. Sanon minä.
Vierailija kirjoitti:
Ei hurmaa viina maullaan eikä v|ttu näöllään. Se on epekti kun sen tekee. Sanoi Nikke Pärmi aikoinaan.
Rumaa pillua ei olekaan, on vain estoisia miehiä. Sanon minä.
Ei se mene noinkaan. Pillu on hyvin kaunis kun se on kuin kukan terälehdet ja perhosen siivet.
kyllä olen jättänyt sellaset jalkovälit missä on ns pommi räjähtänyt kyllä suosiolla imemättä
Kaikkihan ne rumia on, toiset enempi kuin toiset.
Vierailija kirjoitti:
pidätkö omia vehkeitäsi kauniina? varmaankin..heh heh
Vierailija kirjoitti:
...joidenkin heteronaisten mielestä.
Käyttöominaisuudet lie ratkaisevat; kummat tuottaa enempi nautintoa?! Mies häviää viisaata - nolla.
Kun nuolen pillua, niin silmäni on nautinnollisesti kiinni suuni on siinä päällä. Suussa se tuntuu ihan yhtä hyvältä riippumatta miltä se näyttää.
En tiedä mitä tarkoitat rumalla, itsenäi kiihottaa valtavasti suuret huulet ja fistattavan kokoinen reikä. Ne huulettomat pelkät viivat saavat ristiriitaisia tunteita enkä pysty kiihottumaan niille. Täytyy varmaan olla pedofiilin vikaa jos sellaiseen tiukkaan vielä kehittymisviaheessa olevan näköiseen pimpsaan työntyy.
Ei ole rumaa pillua, kaikki ovat ihania.
t.pervo-kake
Redditin LabiaGW ketjussa näkee erilaisia, kaikki nuoltavia.