Mihin kasvisruokaan paljon juustoraastetta?
Iso pussillinen juustoraastetta on auki. Olen perheen ainoa juustonsyöjä, joten johonkin se pitäisi tuhota. Mihin kasvisruokaan (maito ja muna ok) saa menemään paljon juustoraastetta? Mielellään joku pakastettava ruoka, koska enhän mä mitään syö ihan valtavasti.
Lasagne tuli ekanan mieleen, mitä muuta?
Kommentit (15)
Kasvisgratiini. Sen voi tehdä myös pakastekasviksista ja pakastaa, kun kasvikset on kypsennetty välillä. Ja juustoraasteen voi pakastaa myös ihan sellaisenaan ja käyttää myöhemmin.
Näin nopeasti hyviä vastauksia, kiitos! Kannatti kysyä. Ko. juusto on jo ollut pakkasessa, joten en viitsi sitä uudestaan pakastaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Näin nopeasti hyviä vastauksia, kiitos! Kannatti kysyä. Ko. juusto on jo ollut pakkasessa, joten en viitsi sitä uudestaan pakastaa.
Ap
Vinkkinä, että pakasta jatkossa yhden hengen kerta-annoksina vaikka minigrippusseihin, vie vähemmän tilaa pakastimessa kuin rasiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vinkkinä, että pakasta jatkossa yhden hengen kerta-annoksina vaikka minigrippusseihin, vie vähemmän tilaa pakastimessa kuin rasiat.
Minä pakastan tuollaiset josta voi haluta ottaa pienemmän määrän esim. niin että ihan vaikka siihen isompaan pakastepussiin, mutta erottelen sisällön siellä pussin sisällä kun laitan pakkaseen. Eivät jäädy kiinni toisiinsa, vaan voi sen yhden paakun ottaa. Tai vaikka solmu pussiin ja toinen satsi perään. Tai rasiaan leivinpaperia väliin?
Juustopannari. Siihen tulee puol kiloa juustoraastetta, 10 munaa, 2 pikkupurkkia raejuustoa, 100g sulaa voita. Höysteet oman maun mukaan, itse teen kinkkumuruilla, mutta mikä tahansa kasvis tai yrtti käy. Sekoitetaan keskenään, uunipellille, 200 astetta puoliskatuntia.
Pizzaa tai tortillaa/enchiladaa ei toki voi pakastaa, mutta kummassakin saa juustoa kulumaan.
Kukkakaali-juustokeitto, valion resepti. Ja varmasti menee kaikki