Jos riitelee raskauden aikana, lapsesta voi tulla itkuinen.
Esikoisen aikana urheiltiin ja tuli urheillullinen tyttö ja pojan aikana liikunta jäi vähiin ja äitini sätti minua. Vauva syntyi isokoisena ja oli koliikki. Äitini ei auttanut minua vauvan hoidossa ja muutenkin kamala ihminen. Onneksi minulla oli tosi hyvä anoppi. Ilman hänen kannustustaan en olisi koskaan saanut lapsia noin järkeviksi. Kyllä sivistynyt ja kouluja käynyt anoppi on ihan must miniälle.
Kommentit (9)
MUaaaaaaaaaaaaahhhhhaaaaaaaaaaaaahhhhaaaaaaaaaaaaaa =D
Ok, paska juttu että sulla on äitiisi huonot välit, mutta hypoteesisi... Muaaaaaahhhahahahaahahhhaaaaaaaaa!
Yleensä raskauden aikana alkanut riitely jatkuu myös lapsen syntymän jälkeen, ja se kyllä itkettää lastakin.
Älkää vaan siivotko raskausaikana. Siis sittenhän, lapsesta tulee siivooja.
Meillä parisuhde kukoisti raskausaikana, ei riidelty ja muutenkin oli mukavaa. Ainoastaan stressiä koin työasioista ja raskauden ongelmista. Raskausongelmien vuoksi en myöskään liikkunut, mutta nukuin paljon.
Vauvasta tuli hyvin itkuinen ja huono nukkuja. Äärimmäisen liikunnallinen, mutta joka ei pahemmin stressaa eikä hermoile mistään.
Mites, kun minä olen oksennellut raakasti raskauksien aikana...mitäs se lupaa...ei ilmeisen hyvää!
Seinänaapurit riiteli jatkuvasti naisen raskausajan, jatkuvaa huutoa ja riitelyä. Vauva syntyi ja oli tosi itkuinen ekat 9kk. Erosivatkin juuri tuohon aikaan.
Nyt on ihanan aurinkoinen tyttö.
Olen kuullut lauseen, että äidin mieliala raskauden aikana vaikuttaa lapsen tempperamentin muodostumiseen.
Lapsen aivothan kehittyy jo kohdussa ja ulkoiset ärsykkeet vaikuttavat aivojen kehitykseen. Kun puhuu äidille, puhuu myös kohdussa olevalle vauvalle.
Minä olin raskausaikoina herkkä suuttumaan jne.
Kaikki neljä olleet rauhallisia sairaalasta asti.