Tänään meidän perheellä on S-bonuspäivä: aamusella Prismaan ja sitten RAXiin herkuttelemaan
Kommentit (22)
En ole koskaan käynyt Raxissa. Ihmettelen miksi ihmiset käyvät siellä mättämässä mitäänsanomatonta einestä.
Itse palauttelin just pulloja kauppaan ja talletin rahat talletusautomaatilla tililleni. Maanantaina ostan taas pullorahoilla lisää osakkeita. Ässän osuusmaksun koroillakin ostin pari osaketta jotka tuottavat mulle tuloa maailman tappiin saakka vaikka Ässä lopettaisin koronmaksun kokonaan.
Mietipä sitä ap.
Olen käynyt Raxissa kaksi kertaa, ensimmäisen ja viimeisen. Aivan järkyttävä syöttölä.
Ja mites se olikaan, että kaupoissa suositellaan käytäväksi vain yksi kerrallaan, ei koko perheen voimin?
Muistakaa ostaa jälkiruuaksi 5-pack Juhlapöydän konvehteja. Ja Octaviaan tankki täyteen halpaa ABC:n bensaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käynyt Raxissa. Ihmettelen miksi ihmiset käyvät siellä mättämässä mitäänsanomatonta einestä.
Itse palauttelin just pulloja kauppaan ja talletin rahat talletusautomaatilla tililleni. Maanantaina ostan taas pullorahoilla lisää osakkeita. Ässän osuusmaksun koroillakin ostin pari osaketta jotka tuottavat mulle tuloa maailman tappiin saakka vaikka Ässä lopettaisin koronmaksun kokonaan.
Mietipä sitä ap.
Mikä koronmaksu? Meillä maksetaan vain bonuksia, siispä en tässäkään kuussa saa mitään. Elokuussa sain euron bonusta.
Minä saan kuussa 0-2 euroa bonusta, sillä ei ravintolassa käydä.
Oletteko niin köyhiä että ette voi tällaisena aikana pistää rahoja paikallisille yrittäjille?
Mulla meni tänään Prismaan 212 euroa, joululahjoja hankin muutaman ja sain niistä sen -15 % alennusta.
Ei saisi ruuasta koskaan sanoa, mutta Rax on ihan hirveä. Lapset meillä tykkää kyllä kaikesta mahdollisesta pikaruoasta tyyliin mäkkärit, Kotipizzat jne, mutta Raxiin eivät halua enää ikinä yhden kerran kokeilun jälkeen.
Raxissa käynyt viimeksi yli 20 vuotta sitten lukioikäisenä kavereiden kanssa.
Mä vaan mietin onko ne prismasta ostetut ruuat syötikelpoisia kun mennään suoraan kaupasta syömään eikä viedä niitä kotiin pakkaseen/jääkaappiin 🤔
Onpa teillä laadukkat ilot, vai oliko tää s-ketjun mainos
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa ostaa jälkiruuaksi 5-pack Juhlapöydän konvehteja. Ja Octaviaan tankki täyteen halpaa ABC:n bensaa.
Tätähän se suomiperheen elämä on. V*ttu miten ankeaa p*skaa!
Minä ostin Finlaysonin lakanat. En ole tainnut koskaan ostaa mitään asiakasomistajapäiviltä ja bonustakin tulee varmaan euro kuussa.
Mutta nuo lakanat olisin ostanut muutenkin ja tuolta sai hiukan halvemmalla alesta. Järjetöntä, mutta Finlaysonin myymälässä samat lakanat on pari kymppiä kalliimmat.
Taitaa Rax olla Prisman vieressä, joten kuulostaa kätevältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän se suomiperheen elämä on. V*ttu miten ankeaa p*skaa!
Rasvatonta maitoa ja ohuenohutta leikkelettä, siinä se on suomalainen bonusonnela.
Rax ei kyllä vastaa mun käsitystä herkuttemusta.
Arjessa riittää Rax, juhlapäivinä ABC.
Nam!