Ruskea kkvuoto?
Onko ihan normaalia vai huolestumisen arvoista:
Tuli pari pvä ennen kunnon veriklönttien ja vuodon alkamista ihan rehdisti ruskeaa, töhröistä vuotoa, ei kamalan paljoa mutta vuodoksi tunnisti kuitenkin. Yleensä ei mielestäni ole moista tullut, alkaa melko heti kirkkaana vuotona, ensin vähemmän, sitten kunnolla.
Kommentit (5)
kohtuun jäänyt joka tulee sitten seuraavien menkkojen alussa pois. tää oli nyt vaan ihan heitto, en osaa syytä sanoa mutta tuli mieleen. kait se ihan normaalia on.
On kyllä historiaa kovista menkkakivuista mutta niin ei ole aina, ja tosiaan ei ole aik mun mielestä tällaista esivuotoa tullut.. Ap
Miksei se vanha veri tulis jo aiemmin ulos?
No en tiedä outu juttu.
Ja aika ärsyttävää kun ensin menkat myöhässä ja sitten odottelet että olsitko raskaana, mutta ei alkaa tuelmaan pieni tuhru joka kerta kun pyyhit paperiin ja perkeleesti sattuu mahaan. Siis perkeleesti siighen nähden miten VÄHÄN vuotaa.
Vierailija:
Miksei se vanha veri tulis jo aiemmin ulos?
No en tiedä outu juttu.Ja aika ärsyttävää kun ensin menkat myöhässä ja sitten odottelet että olsitko raskaana, mutta ei alkaa tuelmaan pieni tuhru joka kerta kun pyyhit paperiin ja perkeleesti sattuu mahaan. Siis perkeleesti siighen nähden miten VÄHÄN vuotaa.
ihan samaa mietin tänään. Mulla on ollut muutaman kerran sama juttu. Menkkakivut alkaa ja sitten tulee todella niukkaa ja tummanruskeaa vuotoa muutaman päivän. Parin päivän päästä alkaa oikein kunnon verenvuoto kuin napista painamalla.
Nyt kin oli menkat viikon myöhässä ja taas sama ilmiö. Pari jertaa olen ajatellut että olsinko ollut raskaana ja siitä syystä vuot olisi alakanut hiljalleen aluksi.
Yleensä mulla tulee heti ekana päivänä kunnolla verta.
Tietääkö kukaan mistä moinen voisi johtua.