Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muillakin huonoja kokemuksia Lastentarvikkeesta?

Vierailija
19.07.2006 |

Niin moni kauppa on siellä mennyt mönkään ettei enää ikinä ko. liikkeeseen..

tässä vain muutama esimerkki:

- 800 euron vaunuista hajosi rengas kuukauden käytön jälkeen, vasta riideltyämme saimme uuden renkaan tilalle

- ostin 100 eurolla ale-tavaraa, kassa veloitti 20e ylimääräistä, onneksi huomasin jo kun olin kävelemässä kaupasta ulos

- kysyin myyjältä missä on itkikkaverkkoja: sanoi, että etsi ensin ja kysy sitten jos et löydä !!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri osti kalliit vaunut jotka hajosivat parin kuukauden käytön jälkeen. Saivat ihan tosissaan tapella että saivat ne takuuhuoltoon. Vastia kokemuksia olen lukenut paljon eri nettipalstoilta. Ei todellakaan tarvitse siitä liikkeestä ostaa enää yhtään mitään.

Vierailija
2/6 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pettynyt lähes jokaiseen vauvatarvikkeeseen. Kaikkea ne saakin myydä ja kalliilla.

Turvakaukalo " kippaa"

Rattaitten kangas nukkaantui pahasti heti

Turvaistuin hankala

Vaunut hajosi

Syöttötuoli kaatuu jos ei pidä kiinni

Sitteri hajosi

Osa tuttipulloista/nokkamukeista tosi huonoja

Kantoreppu painaa niskaan

ja muuta kaikkea.... Listasta tulisi tosi pitkä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaveri osti kalliit vaunut jotka hajosivat parin kuukauden käytön jälkeen. Saivat ihan tosissaan tapella että saivat ne takuuhuoltoon. Vastia kokemuksia olen lukenut paljon eri nettipalstoilta. Ei todellakaan tarvitse siitä liikkeestä ostaa enää yhtään mitään.

Vierailija
4/6 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmaljungista tippui matkan varrelle se pyörän paikallaan pitävä musta muovinen lukko. Saimme uuden ilmaiseksi, vaikka sanoimmekin että vika oli meissä (taisi osua johonkin liikennemerkkiin ja irtosi).

Vierailija
5/6 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin lukee pesuohjeessa. No sitten pestiin ja kaikki värit lähti, samoin nukkaantui ihan pilalle :(

Se ei kai ole liikkeen vika vaan tuotteen mutta kuitenkin...

Itse en saa palvelua siellä, ellei ole mies tai vaikka äitini mukana (olen alle 30. pieni nainen ja näytän ikäistäni nuoremmalle, siis teiniäidille).

Katselin vaunuja äitini kanssa, ja myyjä puhui vain äidilleni eikä minulle.... Lisäksi myyjä nauroi kun kysyin sisaristuimen mahdollisuudesta, sellaiset on kuulemma ihan " out" .

Otettiin sitten vaunut sellaisesta liikkeestä mistä minäkin sain palvelua eikä vain äitini.

Vierailija
6/6 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkikset olivat hajalla kun paketin aukas, mutta saatiin tietysti uudet tilalle ja myyjä kokosi kaupassa (tämä siis oli ihan hyvää/normaalia palvelua). Pumppua ei osattu käyttää, ja mentiin kauppaan valittamaan, että ei toimi - meille näytettiin kädestä pitäen, miten toimii ja pumpattiin renkaat täyteen ilmaa (hyvää tämäkin). Sitteri oli alessa, toimi hyvin ja on jo myytykin eteenpäin...

Ihan ok toimintaa, vähän harmitti ne matkikset, kun piti raajautua takaisin, mutta ystävällisiä ovat myyjät olleet. Usein tosi kiireisiä...