Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon on ok myöhästyä kahvitreffeiltä kaverin kanssa?

Vierailija
13.11.2020 |

Valittaako teidän kaverit myöhästelystä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-10 minuuttia ei haittaa - varsinkaan, jos ei tapahdu joka kerta

Vierailija
2/11 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä joku 5 min on ok, 10 min eteenpäin sitten jo mielellään pitäisi kaverin ilmoittaa, että myöhästyy ja paljonko. Jos ei kuulu mitään, yli 15 minuutin odottelu on jo odottajan ajan tuhlaamista eli ärsyttävää ja loukkaavaa.

Mun kaverit ei valita, mä oon ite ajoissa aina, minkä voi päätelläkin tuosta yllä olevasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään pystyy ilmoittamaan helposti viivästymisestä ja paras tietenkin on, että tulee ajoissa.

Vierailija
4/11 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri huomauttelee vaikka laitan viestin. Ärsyttää ja tekisi mieli kääntyä takaisin silloin, kun olen myöhässä. Esim pitäisi nähdä klo 16 ja 16.05 laitan viestin että nyt lähden. Max 15-30 min joutuu odottamaan.

Vierailija
5/11 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliasta ainakin ilmoittaa jos myöhästyy enemmän kuin pari min.

Vierailija
6/11 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri huomauttelee vaikka laitan viestin. Ärsyttää ja tekisi mieli kääntyä takaisin silloin, kun olen myöhässä. Esim pitäisi nähdä klo 16 ja 16.05 laitan viestin että nyt lähden. Max 15-30 min joutuu odottamaan.

Mikset laita viestiä jo ennen klo 16 jos et ole vielä lähtenytkään?? Puoli tuntia on jo tosi pitkä aika odotella.

Vierailija
7/11 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaveri on myöhässä enemmän kuin 5 min, niin hän saa kahvitella yksikseen. Siis jos ei ilmoita jo etukäteen, että on myöhässä max 10 min.

En minä viitsi odotella, jos joku ei viitsi tulla minua tapaamaan. Enkä todellakaan ilmoita, että olen jo lähtenyt. Outoa, että muutama kaveri loukkaantuu siitä, että tapaa minut yllättäen kaupungilla siihen aikaan, kun meidän pitäisi istua jossain muualla kahvilla.

Vierailija
8/11 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohteliasta ainakin ilmoittaa jos myöhästyy enemmän kuin pari min.

Se ei paljon lohduta, jos sama ihminen myöhästyy toistuvasti. Kyse on asenteesta ja toisen väheksymisestä.

Vierailija
9/11 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset laita viestiä jo ennen klo 16 jos et ole vielä lähtenytkään?? Puoli tuntia on jo tosi pitkä aika odotella.

Se ei minusta ole niin tarkkaa.

Vierailija
10/11 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään ei ole ok myöhästyä.

Vierailija
11/11 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi minsaa sinne tänne, siitä isommasta ajasta pitää ilmoittaa. Itseäni ei haittaa odottelu enkä siitä myöskään valita, lisäksi muutenkin ehdotan aikoja aina noin-aikoina eli esim ”puolenpäivän aikaan” ei tarkoita tasan tarkkaan klo 12.00 vaan sitä, että niillä kieppeillä aikaa ruvetaan sopimaan tarkemmin (”missä vaiheessa oot?”, ”Missäs meet?”).

Muutama kaveri on sellaisia, että ovat itse paikalla viittä vaille sovittua ja kun itse tulen tasalta, pitävät sitä myöhästymisenä. Se ärsyttää, enemmän kuin mikään myöhästely.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan