Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ulkonäkö ei vastaa ihannemieheni ulkonäköä..

Vierailija
10.03.2014 |

Olen 25-vuotias nuori nainen ja olen nyt käynyt parilla treffeillä 27-vuotiaan miehen kanssa, jolla on entisestä suhteesta kohta 5-vuotias tytär. Mies on aivan ihana luonteeltaan: ottaa muut huomioon, huumorintajuinen, kiinnostunut samoista asioista kuin minä ja on äärimmäisen kiltti luonteeltaan. Uskoisin hänen olevan juuri sellainen mies, josta tulisi rakastava ja huolehtivainen isä lapsillemme (tytär on tärkein asia hänen elämässään) ja minua arvostava aviomies.

Yksi asia tässä mättää ja se on hänen ulkonäkönsä.. hän ei ole missään nimessä ruma vaan kuitenkin ihan suloinen tapaus. Jotenkin tyyliltään aivan erilainen kuin minä ja tekisikin mieli viedä hänet vaatekaupoille ja parturiin mutta en tietenkään voi mitään sellaista tehdä :D Hänestä tulee mieleen autotalleissa soitteleva "rokkaripoika"..

Yritän ajatella, ettei ulkonäkö merkkaa tässä vaiheessa jos se täydellinen "match" on löytynyt mutta en voi sille mitään, että palaan aina vain uudestaan ja uudestaan katsomaan hänen kuviaan Facebookiin ja mietiskelemään kehtaako tällaisen aikuisen miehen kanssa kulkea kaupungilla ilman, että ihmiset katsovat kummaksuen..hirveän kuuloista, tiedän.. :/

Pitäisikö vain jatkaa tapailua ja katsoa mihin homma etenee.. tiedän, että vanhempani, etenkin äitini, ei tule ottamaan tätä miestä tosissaan juuri ulkonäön vuoksi jos suhde etenee siihen asti :D

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 22:25"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 17:09"]Mies on aivan ihana luonteeltaan: ottaa muut huomioon, huumorintajuinen, kiinnostunut samoista asioista kuin minä ja on äärimmäisen kiltti luonteeltaan.[/quote]

Anteeksi, en halua masentaa sinua tai maalailla piruja seinille, mutta vähän enemmän elämää nähneenä olen monesti miettinyt, että nuorten naisten pitäisi monen miehen kohdalla miettiä seuraavaa: jos mies on kaikkea tuota, miksi hän on sinkku? Aina löytyy syitä, miksi suhde on päättynyt eroon, miksi perhe on hajonnut, eikä kaikki syyt ole vain toisessa osapuolessa. Tämä kannattaa pitää mielessä. Ja itsekin kerran eronneena täytyy muistuttaa, että ensimmäisen perheen hajoaminen on aina katastrofi, toisen ei enää.

[/quote]

Näin se on - yksi epäonnistuminen vie peliluvan ihmissuhteista..NOT

Mies.

Vierailija
22/30 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin enemmältä elämän kokemuksella voin sanoa, että pidä tästä miehestä kiinni. Hän vaikuttaa lämpimältä ja vastuuntuntoiselta mieheltä, joka varmasti rakastaa sinua ja lastaan kovin paljon. Se on kaikkein tärkeintä. Tietenkin on tärkeää, että kumppani myös viehättää muuten, mutta nyt on kyse tyylistä ja mies on vasta aika nuori. Omani oli kaksikymmentä kun tapasimme 20 vuotta sitten. Ihmeellinen tyyli, mutta kuitenkin hygienia kunnossa. Lähti opiskelemaan kauppatieteitä ja nyt nelikymppisenä, alussa minun avustuksellani ja sittemmin itse, on hyvin tyylikäs mies, joka komistuu vuosi vuodelta. Käyttää pukuja töissä, tyylikkäitä kenkiä, paitoja ja vapaallakin on kiinnostunut miltä näyttää. Minulle riittäisi vähempikin :) ja itse on kauhistellen naureskellut, miltä nuorempana näytti. Tietenkään tyyli ei ole tärkein asia, mutta on kiva, että molemmat pikkuisen panostavat siihen, miltä näyttävät. Tärkeintä nyt on, että olet tavannut ihanan miehen. Pidä hänet elämässäsi ja sydämmessäsi. Muut järjestyy kyllä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 06:47"]No huh-huh. Etkö sä nuori ihminen löydä kun yh-isin jonka ulkonäkökään ei miellytä. Tsemppaa nyt vähän.

[/quote]

Ja tämän yh-isin pitäisi olla loppuelämä yksin? Miksi ihmeessä? Olisiko tilanne eri jos tytär olisi äidillään? Itselläni ei ole mitään tätä lasta vastaan, en tietenkään ole vielä häntä tavannut mutta uskoisin kaiken menevän hyvin kuitenkin. Olen tavannutkin muita miehiä, ajatusmaailmat ovat olleet vain aivan erilaisia eikä homma vaan voi toimia.

Täytyy varmaan järjestää seuraavat treffit ostoskeskukseen ja viedä mies vähän shoppailemaan vaivihkaa :D

- ap

Vierailija
24/30 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vaan sanoa että kaikesta huolimatta mulle tuli tästä/teistä jotenkin hyvät vibat. :D

Vierailija
25/30 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihastuin mieheeni ensisilmäyksellä. Hänellä oli kirvesmieshaalarit päällä ja sahanpurua niskapoimuissa. Wau

Vierailija
26/30 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihastuin mieheeni ensisilmäyksellä. Hänellä oli kirvesmieshaalarit päällä ja sahanpurua niskapoimuissa. Wau

Vierailija
27/30 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätäkseni vielä semmoisen asian, etten tiedä etsinkö miehestä niitä huonoja puolia sen takia, että pelkään lähteä uuteen suhteeseen. Edellinen parisuhteeni päättyi vuosi sitten ja sanotaan vaikka näin, että se suhde oli loppujen lopuksi melko hirveä. Nyt voisi suhde toimia mutta mutta...

- ap

Vierailija
28/30 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse alkuun etsin juurikin niitä huonoja puolia miehestä oikein etsimällä, ja tajusin kanssa että pelkäsin alkaa suhteeseen (olin juuri eronnut). Ja nyt siis hyvät puolet on vienyt voiton ja olen huomannut että ne "huonot puolet" on ollu ehkä hiukan keksittyjä. Olen se aikaisempi kirjoittaja joka on puolivuotta seurustellu sen hupparia pitävän miehen kanssa :)

Vierailija
29/30 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika välittömästi. Kiku-Nicki on sinua varten tarkoitettu. On näköä ja ennenkaikkea kokoa, aivan valtavasti onkin. Ei tartte hävetä, Kiku antaa julman ryhmyseipään armotonta kyytiä, siinä hiusmallit unohtuu. Kokeile jo tänään, ihastut varmasti.

Vierailija
30/30 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 10:54"]Itse alkuun etsin juurikin niitä huonoja puolia miehestä oikein etsimällä, ja tajusin kanssa että pelkäsin alkaa suhteeseen (olin juuri eronnut). Ja nyt siis hyvät puolet on vienyt voiton ja olen huomannut että ne "huonot puolet" on ollu ehkä hiukan keksittyjä. Olen se aikaisempi kirjoittaja joka on puolivuotta seurustellu sen hupparia pitävän miehen kanssa :)

[/quote]

Oi, ihana kuulla! Ehkä se on juuri noin täälläkin päässä. Ja vaikka suhteesta on jo aikaa niin en ole uskaltanut lähteä mihinkään uuteen suhteeseen kun kaiken uuden kokeminen tuntuu hirveän pelottavalta (kaikki ensimmäiset kerrat miehen kanssa) ja vielä kun huomaa tuijottavansa toisen hiuksia niin arggghhh :D

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän