Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaaja: mitä toivot asiakkaaltasi?

Vierailija
10.03.2014 |

"Kampaaja pilasi hiukseni" keskustelun innoittamana päätin perustaa keskustelun toisesta näkökulmasta :):

Kampaaja, mitä toivot asiakkaaltasi, kun hän istuutuu tuoliin? 

Edellisessä ketjussa saimme lukea painajaisia liian tummista hiuksista, kahdenkymmenen sentin lyhennyksistä sentin sijaan ja asiakkaista, jotka vetäytyvät käynnin jälkeen vessaan pelastamaan hiuksensa.

Nyt haluaisin kuulla teidän kokemuksenne näistä tilanteista. :) Mitkä ovat päivän vinkkisi asiakkaalle jo siinä vaiheessa, kun hän istuutuu tuoliin? Vai onko tullut selkeä moka joka hävettää itseäkin? Kuinka toimitte tilanteessa, jossa asiakas on täysin tyytymätön lopputulokseen? Vai tuleeko näitä tilanteita?

Tarkoitus ei ole käydä taistoa, onko asiakas aina oikeassa vai kampaaja aina ja ikuisesti ammattitaidoton. Haluan vinkkejä, millä voimme kaikin pelastaa omat ihanat hiuksemme!

Areena on avattu. :) Ready... Fight!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaat kampaajat, voisitteko uskoa että jos asiakas soittaa ja varaa ajan hiustenleikkaukseen ja kertoo puhelimessa haluavansa tupla ajan, koska hiukset ovat niin paksut niin annatte sen tupla ajan? Ei mulla muuta :)

Vierailija
22/23 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina suositellaan käymään samalla kampaajalla pitkään, että tulee hyvä tulos. Olen eri mieltä. Ensimmäisellä kerralla tulee yleensä aina hyvä leikkaus. En tiedä, mistä se johtuu, yrittävätkö kampaajat saada uuden asiakkaan ja tekevät parastaan, vai mikä on. Seuraavalla kerralla ollaan yleensä jo vähän oikaistu, eikä näytä enää yhtään niin hyvältä. Outoa, mutta kohdallani totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi. Olen juuri muuttanut ja näin kampaamokin vaihtunut. Edellinen vakiopaikka tiesi aika lailla mitä haluan ja mistä tykkään.

Jos asiakas sanoo että "Leikkaa niin että se jää suht pitkäksi, mutta kuitenkin niin ettei se ole noin kamalan näkönen tuolta latvoista, ehkä joku pari senttiä (näytän sormilla)" 

Ja jos asiakas pyytää vähän jotain uudenlaista mallia (varattu aika leikkaukseen mallin muutoksella), niin jos sanoo ettei pituudessa ihan järkyttävää muutosta haluaisi, niin onko kuinka turhaa toivoa sitten näkyvää muutostakaan? Hiukset kuitenkin tyyppilliset suomalaiset, eli ohuet ja lättänät.

Kyllä. Mun pitäisi käydä kampaajalla useammin. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi