Kipeät rinnat
Osaako joku sanoa voiko olla normaalia, että rinnat on kipeät vaikka kuukautiset loppui muutama päivä sitten. Pelkään, että mulla on rintasyöpä. Rinnat ovat myös hieman turvonneet. Oon 27-vuotias enkä oo aikaisemmin kokenut tällaista. Kiitos paljon kaikille vastaajille jo etukäteen! Ja aion siis mennä lääkäriin mut nyt kaipaan vaan vastauksia ennen sitä. Oon vaan niin paniikissa. Kipu on kestänyt jo useamman päivän.
Kommentit (10)
Voiko rintatulehdus olla vaikkei imetäkään? Minkälaisia oireita sulla oli?
ap
Mulla ollut samaa jo monta kuukautta, ja olen myös 27 sekä lapseton. Rinnat on aina olleet muhkuraiset, mutta nyt nuo muhkurat on kipeät. Vaihtelee vähän kierron mukaan, joskus tuntuvat ihan normaaleilta, mut nyt ovat taas viime menkoista olleet tosi kipeät, vaikka nyt on kierron päivä 16
Ois kiva tietää muiden kokemuksia? Mielestäni oireet eivät ainakaan kuulosta rintasyövältä, olisiko täällä mastopatiasta tietäviä paikalla? Itsellä tuo kipu kun on yleensä pahimmillaan kuukautisten aikaan/jälkeen.
-6
Näköjään tää on aika harvinainen vaiva. Kiitos kuitenkin, että vastasit. Kiva kuulla etten oo ainoa näiden kipujen kanssa.
ap
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 13:16"]Näköjään tää on aika harvinainen vaiva. Kiitos kuitenkin, että vastasit. Kiva kuulla etten oo ainoa näiden kipujen kanssa.
ap
[/quote]
Siltä vaikuttaa. Luulin kyllä että olisi yleisempi... Kai se on joka tapauksessa pakko lääkäriaika varata, vaikka olenkin siinä aina tosi saamaton
Mulla rinnoissa ollut kipua rintatulehduksen ja raskauden aikana.