Jalkapohjan järkyttävä kutina, mistä johtuu?
Olen laittanut jalkasilsarasvaa ja auttoi eka. Sitten palasi eikä enää auttanut tuo rasva. Laitoin kortisonia koska olen atoopikko, auttoi ja nyt alkoi taas uudestaan eikä mikään auta. Olen raapinut sinne jo sellaisen haavaan kun kutisee niin helvetisti. Vain toinen jalkapohja.
Kommentit (14)
kannattaa otattaa kokeet onko se jalkasieni. jos on, lekuri määrää suun kautta otettavaa lääkettä
Maksavaurio tai edelleenkin se jalkasieni. Hanki lääkekuuri lääkäriltä.
Vikaa maksassa, munuaisissa tai kilpirauhasessa. Mene lääkäriin jos jatkuu..
Se on atopia mikä kutittaa. Saunan tai hikoilun jälkeen pahenee..
en tupakoi, en syö lääkkeitä oikeastaan, masennuslääkettä olen syönyt eli cymbaltaa, mutta siitäkin olen nyt vierottautumassa.... alkoholia en käytä... ylipainoa on. Soitan varmasti lääkäriin... kiitos näistä
ap
Siskollani oli juuri tuo sama oire. Meni lääkäriin, ei diagnoosia. Viikon päästä iho alkor kellertää. Uudestaan lääkäriin. Dg:maksasyöpä. Prg: elinaikaa kolme kuukautta. Tapahtui jo useampi vuosi sitten, prognoosi oli oikea.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 09:38"]
Olen laittanut jalkasilsarasvaa ja auttoi eka. Sitten palasi eikä enää auttanut tuo rasva. Laitoin kortisonia koska olen atoopikko, auttoi ja nyt alkoi taas uudestaan eikä mikään auta. Olen raapinut sinne jo sellaisen haavaan kun kutisee niin helvetisti. Vain toinen jalkapohja.
[/quote]
AIDS?
no aids ei voi olla :) katsellaan jos löytyy syöpä, varasin jo lääkärin :)
ap
no rakastunut olen kyllä mutta koska tää helpottaa? tekee mieli kuoria koko iho pois jalkapohjasta... no ehkä tämä tästä
ap
Minulle tuommoista aiheuttaa ms-tauti.
Mutta voihan se johtua vaikka jostakin vitamiininpuutteesta tai jostakin muusta. Mahdollisia selityksiä tuossa ylempänä jo näyttää olevankin.
Toivoittavasti on jotakin harmitonta ja helposti hoidettavaa.
Noin järkyttävän sietämätön kutina on jalkasilsa.
Käytätkö paljon lääkkeitä, alkoholia?