Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi meistä teki väärin, lastenhoitaja vai minä? Liittyy 9kk vauvan ruokkimiseen

Vierailija
13.11.2020 |

Minä olin jättänyt hoitajalle (19v likka) ohjeen jääkaapin oveen, miten tehdään alusta saakka vauvalle ruoka ja tarpeet kaappeihin.

Kun tulin takaisin menoiltani, olin viisi tuntia poissa, niin hoitaja oli antanut jotain ostamaansa omena-pilttiä kun lapsi oli muka rääkynyt koko ajan eikä ollut aikaa tai ei ollut pystynyt yhdellä kädellä tekemään ruokaa.

Nyt vauvalla on maha sekaisin kun ei ole tottunut keinotekoisiin ruokiin.

En maksanut lapsenvahdille palkkaa ja sanoin ettei tarvitse tulla uudestaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsesi vatsa menee sekaisin omenapiltistä? Kannattaisko käydä lääkäreissä? Lapsesi neuvolassa ja sinä psykiatrilla.

Vierailija
22/24 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tuossa enemmän mokasit. Palkka pitää maksaa sillä tyttöhän hoiti lastasi hyvin. Ei saanut ruokaa tehtyä ja innovoi varmaan oman piltti - soseensa vauvalle. Hän ei vaan osannut ajatella että omppusose voi olla liian vahvaa vauvan vatsalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä maksaisin hoitajalle asiaan kuuluvan palkan ja jos hän on omasta pussistaan ostanut piltit niin korvaisin ne myös.

Vierailija
24/24 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono. Nolo. Ja silti jotkut uskoo tämän. Siksi täällä varmaan on niin huonoja trolleja eikä kukaan jaksa paneutua niihin, kun kaikki idiootit aloitukset menee läpi  :(