Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsettomuushoitojen esitietokaavakkeesta kysymys...

Vierailija
09.03.2014 |

Siinä kysytään yhdyntöjen määrää. Kuinka monta kertaa viikossa tai sitten vaihtoehto: ei säännöllisiä yhdyntöjä, miksi ei.

Mitä ihmettä laitan tuohon? Meillä on seksiä ehkä kerran kuukaudessa. Mies ei vaan suostu. Itse haluaisin vaikka joka päivä. Kun kysyn mieheltä, miksei hän halua seksiä useammin, vastaus on hihitystä ja haluan haluan.

Keskustelua asiasta ei saa aikaiseksi.

Jos laitan, että meillä on seksiä kerran kuukaudessa ja syy miehen haluttomuus ja kykenemättömyys, ottaako ne meitä edes hoitoihin?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa ne hoitoihin vaikkei seksielämä olekaan jatkuvaa paneskelua. 

Vierailija
2/68 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi olette menossa hoitoihin? Oletteko kuitenkin yrittäneet vuoden, eli harrastaneet seksiä 12 kertaa sinun ovuloidessa? Jos lapsettomuuden syynä ON miehen haluttomuus niin tuskin te hoitoihin pääsette...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäisikö mielestäsi lääketieteellisesti hoitaa lapsettomuutta (yhteiskunnan varoilla?), jonka syy hyvin mahdollisesti on liian harvat yhdynnät? Pitäisikö ensin yrittää "tosissaan" se vuosi ja sitten vasta alkaa edes puhua lapsettomuudesta?

Vierailija
4/68 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan, mitä mies siellä ekalla tapaamisella sitten sanoo, kun ne alkavat kysellä asiasta. Sanooko, ettei se nyt NIIN ole tai jotain muuta roskaa. Alkaako syytellä mua, kuten kotona alkaa, kun asiasta tulee lopulta riitaa...

Kun luulen, että syy siihen, ettei me kahden vuoden yrittämisellä olla saatu lasta, on se, että eihän sitä lasta tule, jos seksiä on kerran kuussa tai kahdessa. :(

Vierailija
5/68 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:57"]

MIksi olette menossa hoitoihin? Oletteko kuitenkin yrittäneet vuoden, eli harrastaneet seksiä 12 kertaa sinun ovuloidessa? Jos lapsettomuuden syynä ON miehen haluttomuus niin tuskin te hoitoihin pääsette...

[/quote]

Mitä tehdä, kun miestä ei SAA harrastamaan seksiä mun ovuloidessa? Kun sitä ei vaan huvita, pää kipeä, polviin sattuu, selkä kipeä, nukuttaa, mitä hyvänsä? Ja mitä sitten, kun stoä seksiä on eikä mies aina edes laukea? Mitä sellaisessa tilanteessa teet?

ELi täytyykö mun nyt valehdella tuohon kaavakkeeseen seksin määrä?

Vierailija
6/68 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:58"]

No pitäisikö mielestäsi lääketieteellisesti hoitaa lapsettomuutta (yhteiskunnan varoilla?), jonka syy hyvin mahdollisesti on liian harvat yhdynnät? Pitäisikö ensin yrittää "tosissaan" se vuosi ja sitten vasta alkaa edes puhua lapsettomuudesta?

[/quote]

Kerro mulle, miten mä yritän tosissani, kun miestä ei seksi vaan kiinnosta? Sitten kerran kuussa kun ollaan, mies kysyy toiveikkaasti, että mitäs luulet, tuleekohan tästä nyt se lapsi... :(

Vierailija
7/68 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se ei halua lapsia??

Vierailija
8/68 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehen erektio- ja laukeamisvaikeudet ei ole Suomessa syy lapsettomuushoitoihin pääsemiseksi?

Vierailija
9/68 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvänen aika. Haluaako mies lapsen?! Jos oikeasti haluaa, niin haluttomuus hoidetaan ensin (lähtekää liikkeelle vaikka seksuaaliterapeutin vastaanotolta), sitten yritetään vuosi ja jos ei lasta kuulu, niin sitten vasta tutkimuksiin.

Oletan, että miehesi tietää miten lapsia "tehdään"? Sinäkin varmasti ymmärrät, että jos ette harrasta seksiä ovulaation aikaan raskauden todennäköisyys on aivan mitätön?

Vierailija
10/68 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihittelee yhdyntöjen määrästä keskusteltaessa? Ja haluat sen kans lapsen? Miksi?

Vierailija
11/68 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin hoitoihin tarvitsee sitä miestäkin. JOs et saa häntä kerran kuussa sänkyyn kun sanot, että nyt on ovulaatio, nyt pitäisi vähän panna, niin miten kuvittelet saavasi hänet kaikille klinikoille, antamaan siemennestenäytettä tutkimuksia varten, tumputtamaan lääkärin vastaanotolla inseminaatioon/ivf:ään tarvittavien siittiöiden keräämiseksi? Kyllähän sinä yksityisesti, omalla rahallasi niitä hoitoja tosiaan saat (siis vaikka miehesi simpat todetaan olevan kunnossa), mutta tarvitset mieheltäsi kuitenkin ne siittiöt...

Vierailija
12/68 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 23:03"]

No jos se ei halua lapsia??

[/quote]

Olen kysynyt suoraan, eikö halua lapsia. Koska silloin otan avioeron ja etsin uuden miehen tai menen yksityiselle puolelle lapsettomuushoitoihin yksin. Mies sanoo, että haluaa. Ja siis aina seksin jälkeen (silloin harvoin kun sitä on) silittää mun vatsaa ja pohdiskelee ääneen, että jokohan nyt sitten tulisi se vauva,

Vierailija
13/68 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:57"]

[/quote]

Mitä tehdä, kun miestä ei SAA harrastamaan seksiä mun ovuloidessa? Kun sitä ei vaan huvita, pää kipeä, polviin sattuu, selkä kipeä, nukuttaa, mitä hyvänsä? Ja mitä sitten, kun stoä seksiä on eikä mies aina edes laukea? Mitä sellaisessa tilanteessa teet?

[/quote]

Siis mitä tehdä, no ei ainakaan mennä lapsettomuushoitoihin.

Vaan yrittää naida ja sitä kautta saada lapsi. Jos miehesi ei halua, ei se ole hoitojen paikka vaan tyydy osaasi tai vaihda miestä.

Vierailija
14/68 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän pelottavalta. Kirjoitat varmaan kärjistäen eikä miehen äo ole normaalia matalampi..?

Vierailija
15/68 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 23:08"]

No voi hyvänen aika. Haluaako mies lapsen?! Jos oikeasti haluaa, niin haluttomuus hoidetaan ensin (lähtekää liikkeelle vaikka seksuaaliterapeutin vastaanotolta), sitten yritetään vuosi ja jos ei lasta kuulu, niin sitten vasta tutkimuksiin.

Oletan, että miehesi tietää miten lapsia "tehdään"? Sinäkin varmasti ymmärrät, että jos ette harrasta seksiä ovulaation aikaan raskauden todennäköisyys on aivan mitätön?

[/quote]

Kyllä ymmärrän nyt. Koulussa peloteltiin aikoinaan, että koska tahansa voi nainen tulla raskaaksi. Oikeasti olen elänyt tässä uskossa. Nyt sitten n. vuosi takaperin sain kuulla, että ei kun se on vaan joku pari päivää kuukaudessa ovulaation aikaan.

Ja en ole ainoa tässä luulossa elänyt. Mulla on kaksi tuttavaa nyt käymässä läpi lapsettomuushoitoja ja molemmat myös olleet ihan yllättyneitä, että raskaaksi voi tulla vaan parina päivänä kuukaudesta. Ja toinen on sentään sairaanhoitaja.

Meillä ei ole enää aikaa mihinkään vuosien haluttomuusparannusterapioihin,

Vierailija
16/68 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epänormaalia harrastaa kerran kuussa sex.

Oletkohan provo?

Tiedätkö mitä, ei kiinnosta.

Vierailija
17/68 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 23:11"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:57"]

[/quote]

[/quote]

Siis mitä tehdä, no ei ainakaan mennä lapsettomuushoitoihin.

Vaan yrittää naida ja sitä kautta saada lapsi. Jos miehesi ei halua, ei se ole hoitojen paikka vaan tyydy osaasi tai vaihda miestä.

[/quote]

Eli jos mies ei kykene seksiin silloin, kun pitäisi, niin silloin Suomessa ei pääse lapsettomuushoitoihin? Miehellähän saattaa hyvin olla jotain ongelmia erektion kanssa, joista ei halua puhua. Välillä, kun ollaan yritetty seksiä, miehellä ei vain seiso.

Ja hänellä on polvet leikattu useasti. Voi olla, että ovat oikeasti kipeät.

Vierailija
18/68 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 23:15"]

Epänormaalia harrastaa kerran kuussa sex.

Oletkohan provo?

Tiedätkö mitä, ei kiinnosta.

[/quote]

Niin minustakin on epänormaalia. Mutta minkäs teet? EN ole provo.

Vierailija
19/68 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän voi olla päällä, niin ei satu polviin. Asentoja on useita, tiedätkös?

Vierailija
20/68 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 23:11"]

Kuulostaa vähän pelottavalta. Kirjoitat varmaan kärjistäen eikä miehen äo ole normaalia matalampi..?

[/quote]

Mies on muuten fiksu, koulutettu, erittäin hyvässä ja haastavassa työpaikassa. Suhteessa toimii kaikki muu paitsi seksi.