Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ekoilla treffeillä ei heti tule ihastumisen tunnetta

Vierailija
13.11.2020 |

Mutta toinen ei selvästi mene ei-kastiinkaan niin ehdotatteko toisia treffejä vai unohdatte heti koko jutun?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse unohtaisin jos ei tunnu miltään. Joku mystinen potentiaali ei ainakaan minulle riitä että aikaani käyttäisin.

Vierailija
2/21 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan toisia. En usko oikein ensivaikutelmiin. Jotain kiinnostavaa täytyy kuitenkin olla, muuten en jaksa motivoitua. Ärsyttää kun miehet olettaa että mulla pitäis ihastua ensitreffeillä, enhän mä edes tunne henkilöä vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes lähtisi treffeille jos en olisi jo ihastunut.

Vierailija
4/21 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit vaan Pump&dump her.

Vierailija
5/21 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan toisia. En usko oikein ensivaikutelmiin. Jotain kiinnostavaa täytyy kuitenkin olla, muuten en jaksa motivoitua. Ärsyttää kun miehet olettaa että mulla pitäis ihastua ensitreffeillä, enhän mä edes tunne henkilöä vielä.

Minä myös toimisin näin. Mielenkiinto voi herätä, jos ei tule täystyrmäys.

Ekalla tapaamisella, nykyisen aviomieheni kanssa juuri näin ja yhteydenpitoa jatkettiin. Tulin hänen autokyydillä reilut 400 km silloin vuonna 2000.

Tutun kautta alkoi tapaamisemme. Toisillemme aluksi ventovieraat. Vähän ajattelin, ettei tuttumme voinut aivan ronttia ehdottaa. Oi, nyt jo 19v aviossa ja rakas on edelleen.

Vierailija
6/21 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä. Riippuu vähän tilanteesta.

M31

Vierailija
7/21 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumisen tunnetta ei vielä tarvitse olla, mutta jotain kipinää tai kemiaa. Sitä on vaikea pukea sanoiksi, mutta jotain kaveruuden tai ystävyyden yli menevää tuntemusta pitää olla.

Vierailija
8/21 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole 2 sek ihastunut, niin et ole oikea naisellinen nainen.

Vierailija
9/21 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee liian helpolla todettua juttu kiinnostamattomaksi. Tuorein rakastumiseni syttyi hitaasti ja yllättäen. Montakohan mahdollisuutta samaan olen ohittanut hätäiltyäni?

Vierailija
10/21 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hävittävää on, jos tsekkaa toiset ja vaikka kolmannetkin treffit? Siis jos mitään red flagia ei nouse ja jotain kiinnostavaa toisessa on. Voihan se lopulta sitten johtaa vaikka kaveruuteen tai jopa suhteeseen. Tai sitten ei.

Itse näin miestäni pariin otteeseen saman kaveriporukan kautta. En heti katsonut häntä sillä silmällä. Jossain kohtaa hän sitten pyysikin treffeille ja siitä se sitten lähti. Nyt 15v naimisissa.

Vierailija
11/21 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole yhdentekevä. Jotain siinä ehkä oli. Tai sitten ei. Ehkä ehdotan niitä toisia treffejä sitten kuitenkin.. Ap

Vierailija
12/21 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään siltä tuntuu, niin ehdota ihmeessä. Ei ainakaan tarvitse jossitella.

Vierailija
13/21 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian nopeat ihastujat tuppaavat siinä parisuhteen aikanakin ihastumaan, muihin kuin omaan kumppaniin. Toiset ihastuvat ihastumisen tunteeseen.

Vierailija
14/21 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toisia ehdotan. Jos sillonkaan ei oo mitään redflägejä tai muuten ala epäilyttää ni voin ehdottaa kolmansia. Joku kiinnostus pitää olla, mutt ei tarvi olla ihastusta tai kipinää. Läihinnä siis, että sen tyypin kanssa oli kivaa ja ois hauska nähä uudestaan.

Oon muutaman kerran törmänny miehiin, jotka ajattelee, että jos 3 treffeihin mennessä ei oo ihastusta niin turha jatkaa. Voi olla, mutta jos netistä löytänyt treffit ni eihän sillon vielä tunne edes toista, jos nyt ihan tarkkoja ollaan.

Mun mielestä olis siis hyvä, jos ihmiset osais nettideittailuun suhtautua sillee, että tutustutaan tuntemattomaan ihmiseen. Joskus on vetovoimaa heti kättelyssä, mutta se vetovoima ei oo ihastusta, se on seksuaalista halua.

Vierailija
15/21 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani tuollainen ensimmäisten treffien jälkeen dumppaaminen olisi katastrofi. En mitenkään saisi itsestäni sitä "parasta" irti ensimmäisellä tapaamisella tuntemattoman ihmisen kanssa. 

Terveisin Naispelko27

Vierailija
16/21 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mennyt tokillekin, vaikkei ekalla ollut ihastumista. Ei sitä ihastumista tullut tokillakaan, eikä edes sänkyyn päästy.

N

Vierailija
17/21 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lähtisi enää toista kertaa tapaamaan ihmistä, johon en ekalla kerralla, edes vähän, ihastunut.

Vierailija
18/21 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulle on ihan yks ja sama näenkö sitä ihmistä enää koskaan, en sovi uusia treffejä. Varsinaista ihastumista ei tarvitse herätä, mutta voimakas kiinnostus ja tunne siitä, että haluan tavata hänet uudelleen.

N26

Vierailija
19/21 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut toistamiseen, jos ei ole ollut mitään erityistä negatiivista ja jonkinlaista kiinnostavaa keskustelua on ollut.

Vierailija
20/21 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti poistoon vaan ja uutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän