Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet värillisistä piilolinsseistä?

Vierailija
09.03.2014 |

?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aattelin hankkia sellaiset kokonaan valkeet. Sitte kun sunglasien ohitse tsiigailee, nii voi olla aika järkkyy

Vierailija
2/12 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä piilareita pitäisi ellei olisi huono näkö. Jos on hyvät silmät, niin turha kuivattaa niitä, jos et oikeasti piilareita tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kauheeta, entä jos jollain ois punaset

Vierailija
4/12 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeita näyttelijöita on siinä Putous -porukassa Jugi, Krista, Jussi ja Riku. Ja kyllä, olen nähnyt 'Enoni opit' vaimikäseoli.

Vierailija
5/12 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnolla luen vastauksia. Itselläni on värilliset piilolinssit. Monitehot.

Vierailija
6/12 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on jotenkin niin nolot. Niiden käyttäjät eivät tosin sitä itse ymmärrä. Kilometrin päähän näkee, että feikit ovat. Etenkin ruskeat piilolinssit ovat koomiset kaikilla joilla olen nähnyt :D 

Vierailija
7/12 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paris Hiltonillahan on väripiilarit, mutta ne on käsin maalatut, niin eivät ole liian feikin näköiset.

Vierailija
8/12 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ovat makuuni turhan överikirkkaan väriset. Tykkään luonnollisemmista, mutta pääasia että käyttäjä tykkää. Tosin jotkut ovat hämmentävästi luulleet että muut eivät niitä kirkkaita piilareita huomaa vaan luulevat että on tosiaan sen väriset silmät.

Vierailija
9/12 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne näyttää keinotekoisilta.

Mun mielestä kaikki luonnolliset silmien värit on kauniita. Kannattaisi korostaa sitä omaa väriä, eikä tehdä itsestään feikin näköistä.

Vierailija
10/12 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla tosi hyvänkin näköiset. Mutta aina pitää sovittaa mikä väri sopii parhaiten. Mulla on joskus ollut sinivihreät ja näytti kyllä kivalta. olisin halunnut siniset, mutta ne näytti luonnottomilta... Värilliset pilarit on kuitenkin sen verran paksummat, että nykyään mieluummin pidän ihan tavallisia pilareita.

Vierailija
11/12 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen ei tarvita värillisiä piilolinssejä !!

Vierailija
12/12 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:02"]

Voi olla tosi hyvänkin näköiset. Mutta aina pitää sovittaa mikä väri sopii parhaiten. Mulla on joskus ollut sinivihreät ja näytti kyllä kivalta. olisin halunnut siniset, mutta ne näytti luonnottomilta... Värilliset pilarit on kuitenkin sen verran paksummat, että nykyään mieluummin pidän ihan tavallisia pilareita.

[/quote]

Ei parane paljoa sovitella. On muuten aika arvokkaat monitehopiilarit värillisenä. Ja kirkkaista mä en tykkää. Nyt on ollut pari settii siniset. On himean tummemat siniset kuin oma silmien väri. Korostaa sävyä, mutta ei liikaa. Ja ei noi värilliset piilarit oo mulla yhtään sen paksummat, kuin kirkkaatkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan