Kiire= Ei kiinnosta riittävästi??
Näinkö tämä pitää tulkita naisen/naisten suhteen? Olemme jo jonkun aikaa viestitelleet ja pari kertaa myös nähneet, mutta kiire ja siitä juontuva vaikeus vaan jatkuu. Nainen kuitenkin viestittelee vieläkin mukavasti.
Kommentit (25)
Jos on oikeasti kiinnostunut niin kyllä sitä aikaa saadaan jostain. Työt on tietysti sellainen mistä ei voi joustaa, mutta kaikesta muusta kylläkin. Asioita voi jopa yhdistellä, esim. harrastaa tai kokata yhdessä. Jos on oikeasti minuuttiaikataulu niin miksi edes yrittää deittailla samalla?
Vierailija kirjoitti:
Jos on oikeasti kiinnostunut niin kyllä sitä aikaa saadaan jostain. Työt on tietysti sellainen mistä ei voi joustaa, mutta kaikesta muusta kylläkin. Asioita voi jopa yhdistellä, esim. harrastaa tai kokata yhdessä. Jos on oikeasti minuuttiaikataulu niin miksi edes yrittää deittailla samalla?
Tämä kiinnostaa minuakin. Haluaisiko joku minuuttiaikatauluihminen vastata?
Itselle tuli tuollaista ihmistä tapaillessa fiilis, että tapaili pelkästään seksin takia.
Mulla oli kerran tuollainen tapaus. Koko ajan kiire. Hän oli koronan takia lomautettuna, ja piti hauskaa kavereidensa kanssa, mutta mulle ei aika riittänyt. Harmistuin välillä, mutta selitteli jotain ja uskoin. Meni muutama kuukausi, ja lopulta ei enää vastannut mitään. Taisi löytää jonkun niin kiinnostavan, että kiireet ja mun roikottaminen löysässä hirressä jäi.
En tajua mikä pointti hänellä oli. Jäi vähän suututtamaan. Väitti etten todellakaan ole yhdentekevä ym.
Tai ehkä hänellä oli joku masennus tai muu ongelma ja olin tärkeä. Kolme kuukautta asiaa ihmettelin. Aina välillä hän oli vastaamatta pitkään ja kun luulin, ettei enää viestikään, niin viesti.
Vikalla vaitiolokerralla päätin sitten että kun ei enää vastannut niin en jää enää odottamaan ja viestin, että en siedä enää tällaista kohtelua.
Nousee vähän verenpaine tätä ajatellessa.
Tsemppiä. Ei näistä voi tietää.
Harvassa ovat ne ihmiset joilla työ/opiskelu vie koko valveillaoloajan.