Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiire= Ei kiinnosta riittävästi??

Vierailija
13.11.2020 |

Näinkö tämä pitää tulkita naisen/naisten suhteen? Olemme jo jonkun aikaa viestitelleet ja pari kertaa myös nähneet, mutta kiire ja siitä juontuva vaikeus vaan jatkuu. Nainen kuitenkin viestittelee vieläkin mukavasti.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ei ole tarpeeksi kiinnostunut.

Vierailija
2/25 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten nainen asian esittää.

Jos ehdotat näkemistä ja nainen sanoo "tällä viikolla on kyllä tosi kiire" eikä muuta niin se on game over.

Mutta jos nainen vastaa "mulla on tosi kiire mutta kävisikö sulle päivänä x klo x?" niin sitten on tsänssit.

Eli haluaako nainen kiireestä huolimatta edistää tapaamisen syntymistä vai haluaako hän jättää tilanteen sellaiseen "katsellaan joskus" tyyliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiire on kyllä ihan oikea hidaste.

Riippuu vähän tilanteesta. Jos ei se parin viikkoon saa sinua mihinkään väliin niin sitten saa jo epäillä että ei kiinnosta. Selviää helposti kun otat vähän etäisyyttä.

Vierailija
4/25 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin minä tulkitsisin. On kokemusta samasta, sukupuolet toisin päin. Lopulta myönsi ettei kiinnostanut. Ilmeisesti oli yrittänyt kiireeseen vetoamalla ja tapaamisten vaikeudella saada minut jättämään leikin kesken, mutta koska tyhmänä en sitä tajunnut niin joutui sitten vaivautua sanomaan suoraan.

Vierailija
5/25 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on vanhemmiten tullut sellainen, että otan omaa aikaa, jos siltä tuntuu. Kiinnostuksen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Toisen osapuolen kiinnostus voi kyllä siksi lopahtaa, mutta kun en enää jaksa venyä toisen tahtiin. Nykyään helppous elämässä on tärkeämpää, kun on kerran jos toisenkin päässyt uupuumaan.

Nuorempana ehkä kiinnostuksen määrä vaikutti yhteydenpitoon, mutta nyt vanhempana on itsestäänselvyys, että saa olla juuri niin omatahtinen kuin haluaa. Jos tulen siksi jätetyksi, niin olkoon sitten niin. Silloin toinen ei vain ole välittänyt riittävästi.

m40

Vierailija
6/25 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miten nainen asian esittää.

Jos ehdotat näkemistä ja nainen sanoo "tällä viikolla on kyllä tosi kiire" eikä muuta niin se on game over.

Mutta jos nainen vastaa "mulla on tosi kiire mutta kävisikö sulle päivänä x klo x?" niin sitten on tsänssit.

Eli haluaako nainen kiireestä huolimatta edistää tapaamisen syntymistä vai haluaako hän jättää tilanteen sellaiseen "katsellaan joskus" tyyliseksi.

Ei välttämättä ole silloinkaan. Mulle yks mies ehdotti ihan päivää milloin nähtäisiin, mutta sitten ko. ajankohtana ei äijästä kuulunut mitään ja sain itse kysellä perään. Ja tämä sitten täräyttää että ei muuten koskaan kiinnostanutkaan.

Kai naisissakin voi olla näitä vastaavia.

Vierailija
7/25 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin minä tulkitsisin. On kokemusta samasta, sukupuolet toisin päin. Lopulta myönsi ettei kiinnostanut. Ilmeisesti oli yrittänyt kiireeseen vetoamalla ja tapaamisten vaikeudella saada minut jättämään leikin kesken, mutta koska tyhmänä en sitä tajunnut niin joutui sitten vaivautua sanomaan suoraan.

Minulle on tuota yritetty monta kertaa, mutta ihan v*ttumaisuuttani en ole sitä "tajunnut". Kyllä pitää olla naista sanoa, jos kiinnostus lopahtaa eikä yrittää jotain lapsellista kiertoreittiä irti suhteesta.

Vierailija
8/25 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on tuota yritetty monta kertaa, mutta ihan v*ttumaisuuttani en ole sitä "tajunnut". Kyllä pitää olla naista sanoa, jos kiinnostus lopahtaa eikä yrittää jotain lapsellista kiertoreittiä irti suhteesta.

Olen kyllä samaa mieltä tuosta. Mulle itse asiassa tuli tuon miehen jutuista yhdellä tapaamisella olo että yrittää vihjailla ettei kiinnosta, joten käskin häntä sitten sanomaan suoraan niin voin lähteä saman tien ovesta ulos. Sitten panikoitui ja vakuutteli että ei tarkoittanut sitä ja kyllä kiinnostaa. Päätin uskoa vaikka takaraivossa epäilin edelleen ja tapailu jatkui.

No, jonkin ajan päästä sitten selvisi että olin tulkinnut täysin oikein. En tajua ettei aikuisella miehellä ollut munaa sanoa heti suoraan.

Vierailija
9/25 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän vielä yhden teorian; nainen on introvertti.

Itse huomaan usein välttäväni tapaamista, puheluita yms. vedoten kiireeseen. Kiire tuntuu aidolta, eli ei ole edes kyse valehtelusta. Jälkeen päin tajuan, että minulla ei ole ollut riittävästi omaa aikaa, joho kuuluu ihan tavoitettamattomissa olo. Kun nyhjään yksin kotona, omassa rauhassa, tajuan ettei minulla oltkaan kiire vaikka siihen vetosin.

Vierailija
10/25 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse huomaan usein välttäväni tapaamista, puheluita yms. vedoten kiireeseen. Kiire tuntuu aidolta, eli ei ole edes kyse valehtelusta. Jälkeen päin tajuan, että minulla ei ole ollut riittävästi omaa aikaa, joho kuuluu ihan tavoitettamattomissa olo. Kun nyhjään yksin kotona, omassa rauhassa, tajuan ettei minulla oltkaan kiire vaikka siihen vetosin.

En tiedä kuinka usein ap ja tämä nainen ovat tavanneet ja kuinka tiiviisti olleet yhteydessä, mutta jos tapaamisten väli venyy useisiin viikkoihin tai jopa kuukauteen, kyllä silloin taitaa olla jostain muusta kyse.

Vierailija
11/25 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kuinka usein ap ja tämä nainen ovat tavanneet ja kuinka tiiviisti olleet yhteydessä, mutta jos tapaamisten väli venyy useisiin viikkoihin tai jopa kuukauteen, kyllä silloin taitaa olla jostain muusta kyse.

... Suurella todennäköisyydellä ainakaan mitään suuria ihastumisen tunteita ei ole. Ihastunut ihminen haluaa yleensä kohteen lähelle, ei vältellä häntä.

Vierailija
12/25 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: vaihda mielenkiinnon kohdetta. Saman sanoisin kaikille sukupuolesta riippumatta.

Se vain on näin. Oikeasti kiinnostunut peruu ihan mitä tahansa jos on mahdollisuus olla sinun kanssa.

On varmaan rajumpiakin esimerkkejä, mutta minun oikea katkaisi opinnot huippuyliopistossa ulkomailla, koska hän katsoi että hänellä on edes jotain mahista minun kanssani.

Vierailija
13/25 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa on sanottukin kaikki mitä olen pyöritellyt. Hän taitaa olla introvertti ja on varmastikin kiireinen sekä stressaantanut elämäntilanteensa vuoksi. Siksi olen yrittänyt olla hieman ymmärtäväinen, vaikka aikaa tosiaan luulisi edes jossain määrin löytyvän, jos halua suuresti olisi.

Olen kysynyt melko suoraankin, että annanko olla rauhassa, niin onpahan yksi harmi vähempänä. Mutta ei hän oikein tuotakaan ole halunnut. Mutta kun yritän tehdä jotain tilannetta edistäviä ehdotuksia, niin on kiirettä ja stressiä, vieläpä aika pitkällä aikajänteellä.

En haluaisi ihan helpolla luovuttaakaan, mutta ei tässä kovin järkeäkään ole.

Vierailija
14/25 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa on sanottukin kaikki mitä olen pyöritellyt. Hän taitaa olla introvertti ja on varmastikin kiireinen sekä stressaantanut elämäntilanteensa vuoksi. Siksi olen yrittänyt olla hieman ymmärtäväinen, vaikka aikaa tosiaan luulisi edes jossain määrin löytyvän, jos halua suuresti olisi.

Olen kysynyt melko suoraankin, että annanko olla rauhassa, niin onpahan yksi harmi vähempänä. Mutta ei hän oikein tuotakaan ole halunnut. Mutta kun yritän tehdä jotain tilannetta edistäviä ehdotuksia, niin on kiirettä ja stressiä, vieläpä aika pitkällä aikajänteellä.

Voithan sinä jäädä katselemaan tilannetta mutta kovin suuresti ei kannata elätellä toiveita. Kenties nainen on koko ajan haku päällä etsien vielä parempaa ja kun sellainen sitten löytyy, päättää suhteen kanssasi jollain tekosyyllä. Se "kiire" onkin koko ajan ollut sitä, että treffailee ja viestittelee muidenkin kanssa ja roikottaa sinua siinä varalla. Miehet tekevät tätä ja aivan varmasti jotkut naisetkin.

Olen ollut vastaavassa "suhteessa" (jos sitä voi edes sellaiseksi kutsua) eikä kiitos enää ikinä. Jos olisin sinä, unohtaisin tuon ihmisen ja etsisin sellaisen jolla on halua panostaa minuun.

Vierailija
15/25 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan sinä jäädä katselemaan tilannetta mutta kovin suuresti ei kannata elätellä toiveita. Kenties nainen on koko ajan haku päällä etsien vielä parempaa ja kun sellainen sitten löytyy, päättää suhteen kanssasi jollain tekosyyllä. Se "kiire" onkin koko ajan ollut sitä, että treffailee ja viestittelee muidenkin kanssa ja roikottaa sinua siinä varalla. Miehet tekevät tätä ja aivan varmasti jotkut naisetkin.

Olen ollut vastaavassa "suhteessa" (jos sitä voi edes sellaiseksi kutsua) eikä kiitos enää ikinä. Jos olisin sinä, unohtaisin tuon ihmisen ja etsisin sellaisen jolla on halua panostaa minuun.

Juu, kyllä tässä on jo suurimmat odotukset vähän lässähtänyt, mutta toisaalta ei ole paikan tullen halunnut lopettaakaan tutustumista. Ja voihan hänellä olla muitakin viritelmiä, mutta hänen sanojensa mukaan ei kerkeä näkemään oikein edes kavereitaan, joten kiirettä on. Mikäli on siis uskominen ja jos en uskoisi, niin en kyllä jaksaisi lainkaan kärkkyäkään tässä.

Ongelmani on, että harvoin kohtaan näin säväyttäviä naisia ja siksi roikun mielummin tässä kuin hökellän mitä sattuu.

Itselle vain tuollainen kiire tuntuu käsittämättömältä, mutta olenkin tälläinen vähemmän tunnollinen ja kunnianhimoisempi jossain suhteessa.

Vierailija
16/25 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten todella raivostuttavaa, kun on ihan oikeasti kiire eikä ehdi pitää yhteyttä ihmisiin, ja sitten syytetään, että en muka halua tavata. Siitä tulee sellainen tunne, että he haluavatkin minun sanovan, etten haluaisi enää tavata, niin saisivat siitä ainekset draamaan.

Vierailija
17/25 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ainakin oikeasti kiireistä, vaikka mieluusti tutustuisinkin uuteen ihmiseen. Arkeni on käytännössä minuuttitasolla aikataulutettua. Lisäksi olen oikeasti myös ujo introvertti, joka haluaa välillä niinä rauhallisina hetkinä olla yksinkin. Sosiaaliset velvoitteet stressaavat erittäin paljon, vaikka ihmisistä pidänkin.

Vierailija
18/25 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ainakin oikeasti kiireistä, vaikka mieluusti tutustuisinkin uuteen ihmiseen. Arkeni on käytännössä minuuttitasolla aikataulutettua. Lisäksi olen oikeasti myös ujo introvertti, joka haluaa välillä niinä rauhallisina hetkinä olla yksinkin. Sosiaaliset velvoitteet stressaavat erittäin paljon, vaikka ihmisistä pidänkin.

Jos todella on niin kiireistä niin ehkä kannattaa unohtaa treffailu ja jättää parempaan ajankohtaan, mikäli sellainen joskus on tulossa. Uusia suhteita ei vaan oikein luoda niin että nähdään kerran kuukaudessa tai kahdessa ja edetään vain toisen ehdoilla.

Vierailija
19/25 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos todella on niin kiireistä niin ehkä kannattaa unohtaa treffailu ja jättää parempaan ajankohtaan, mikäli sellainen joskus on tulossa. Uusia suhteita ei vaan oikein luoda niin että nähdään kerran kuukaudessa tai kahdessa ja edetään vain toisen ehdoilla.

Se ihmetyttää, että miten ne, jotka oikeasti tekevät uraa ja harrastavat aktiivisesti, ehtivät tapailla ketään. Vuorokauden tunnit vain tulevat nopeasti vastaan, ellei se mielitietty olisi suoraan töistä tai harrastuksista löytynyt.

Ja vielä enemmän ihmetyttää jotkut maailmantähdet. Milloin he ehtivät deittailemaan, jos kalenteri on buukattu 100% täyteen vuosikausiksi eteenpäin?

Vierailija
20/25 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä pitäisi olla työtön sohvaperuna (jolla ei lemmikkejä tai lapsia), jotta olisi aikaa kumppanin etsimiseen. Elämä on paradokseja täynnä. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän