Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Töissä keksittiin, että jokainen ostaa lahjan

Vierailija
13.11.2020 |

Jollekulle työkaverille. Onpas rasittavaa... pitää ostaa siis lahja joka sopii henkilölle joka on sinulle etukäteen arvottu...

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Onpa hapanta. Meilläkin on tuollainen tapa.

Minusta se on hauskaa!

Mitä hapanta on siinä, että haluaa olla kuluttamatta ja ostamatta turhaan? Onko muukin ekologinen ja taloudellinen ajattelu sinusta hapanta? Ei, sehän on vain hauskaa tuhlata luonnonvaroja ja kannustaa turhaan kulutukseen.

Se on ihan sinusta kiinni jos et keksi muuta kuin turhaa, tai asenteesi on että kaikki on turhaa.

Vierailija
22/44 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti tai arpoja, jos ei viinaksia saa ostaa. Muuten ihan turha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipaahtimon kahvia tai teekaupan teetä. Makee heijastin tai sontikka. Kirja.

Vierailija
24/44 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapaperirulla, sitä kaikki tarttee. Nappaa se ensin työpaikan vessasta.

Vierailija
25/44 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilmoittaisin tuossa tilanteessa, että en osallistu, koska en tarvitse enkä halua mitään lahjaa.

Vierailija
26/44 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks jokaisen kandee ostaa ittelleen mitä tarttee. nyt kaikki saa tarpeetonta skeidaa

Vierailija
27/44 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paa kiertoon joku turha juttu mikä pyörii kodissasi

Älä tuhlaa rahojasi

Vierailija
28/44 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pullo kuoharia.

Ihmiselämän perusluonne on se että joskus sosiaalisissa tilanteissa nyt vaan pitää mennä massan mukaan että sopu säilyy.

Vierailija
29/44 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arpaa en ostaisi, koska ärsyttäisi, jos toinen saa sillä 100 000 euron voiton :'D

Kahvipaketti, suklaata tai muuta kuluvaa.

Vierailija
30/44 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka joku pullo glögiä tai jotain muuta juomaa, suklaakin käy usein tai se jouluarpa. Ruokajutut ovat usein siitä kivoja, että eivät jää kuljeksimaan nurkkiin ja ne on helppo lahjoittaa eteenpäin jos eivät ole mieleisiä, esim. suklaarasialle löytyy aina ottajia.

Vierailija
31/44 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arpaa en ostaisi, koska ärsyttäisi, jos toinen saa sillä 100 000 euron voiton :'D

Kahvipaketti, suklaata tai muuta kuluvaa.

Siksi minäkään en osta arpoja lahjaksi, en kestäisi jos toinen voittaisi.

Vierailija
32/44 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä. Oli tarkoitus nimenomaan ostaa joku lahja joka sopii/ kuvastaa kyseistä henkilöä. Jos ostan konvehtirasian niin mitä sillä viestin 😂?

Vierailija
33/44 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vessapaperirulla, sitä kaikki tarttee. Nappaa se ensin työpaikan vessasta.

Jos näin härskisti toimit, hae sitten myös varastosta toinen rulla vessaan tilalle. Muuten joku valittaa minulle.

T. Siivooja

Vierailija
34/44 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se sitten niin iso asia? Saahan itse päättää kuinka paljon aikaa ja energiaa tuohon laittaa. Kaupassa on muutamalla eurolla vaikka mitä mukavaa. Jouluarpa, lakukuulia, laatikko Fazerin suklaata, pyykkietikka, saippuaa. 

Pyykkietikkaa joululahjaksi? Täytyy olla vuosisadan surkein ehdotus 🙄

Miten niin muka? Minä olen saanut pari kertaa pyykkietikkaa ja olen ilahtunut tosi paljon. Esimerkiksi la pere pelletieren pyykkietikat on oikein kelvollsia lahjoja https://www.herkkumurena.fi/product/867/pyykkietikka-le-pere-pelletier

Vierailija
35/44 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Secret Santa. Täällä Englannissa toi on todella yleistä, en ole Suomessa törmännyt tuohon.

Vierailija
36/44 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas, mitä Aina Inkereitä täällä on taas ketju pullollaan. Meillä on duunissa ollut pikkujouluissa tuollainen tapa monena vuonna, enkä ole koskaan kuullut kenenkään siitä valittavan. Itse olen vuosien mittaan vienyt mm. kirjanmerkin, apteekista ostetun 50-luku aiheisen pienen peltisen pillerirasian, käsintehtyä suklaata, erikoiskahvia, erikoisteetä, kynttilän, konvehtirasian, divarista ostetun kirjan, käsivoidetuubin. Samanlaisia lahjoja olen itse saanut, myös piparmintun tuoksuista pyykkietikkaa, josta koko perheeni tykkäsi kovasti.

Vierailija
37/44 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkeistä. Oli tarkoitus nimenomaan ostaa joku lahja joka sopii/ kuvastaa kyseistä henkilöä. Jos ostan konvehtirasian niin mitä sillä viestin 😂?

"Sun työpäivät on niin rankkoja että tarvitset suklaata?"

Vierailija
38/44 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna paketti joulukahvia ja suklaalevy. Useimmilla tulee käytettyä ja jos ei, niin ainakin helppo laittaa kiertoon. Problem solved.

Vierailija
39/44 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi on hyvä lahja, tykkäisin kovasti.

Vierailija
40/44 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna paketti joulukahvia ja suklaalevy. Useimmilla tulee käytettyä ja jos ei, niin ainakin helppo laittaa kiertoon. Problem solved.

Hyvä lahja!