Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Töissä keksittiin, että jokainen ostaa lahjan

Vierailija
13.11.2020 |

Jollekulle työkaverille. Onpas rasittavaa... pitää ostaa siis lahja joka sopii henkilölle joka on sinulle etukäteen arvottu...

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas typerää! Missä työpaikassa noin?

Vierailija
2/44 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä keksin ostaa esim. 30v. miehelle? Omalle miehellenikään en aina keksi lahjaa. Lahja on oltava joku 10e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta muutama arpa.

Vierailija
4/44 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sama juttu. Sanoin tosin että olen ateisti ja en vietä joulua tai osallistu tuollaisiin seremonioihin ja pomo ymmärsi hyvin. En siis osta tai saa lahjaa.

Vierailija
5/44 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on kiva idea! Turha ottaa stressiä tommosesta, jotain kivaa pientä ostat ja joku ostaa sulle :)

Vierailija
6/44 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sitten niin iso asia? Saahan itse päättää kuinka paljon aikaa ja energiaa tuohon laittaa. Kaupassa on muutamalla eurolla vaikka mitä mukavaa. Jouluarpa, lakukuulia, laatikko Fazerin suklaata, pyykkietikka, saippuaa. 

Vierailija
7/44 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä poikkea mitenkään ns. satunnaislahjoista. Riippu siitä mikä teillä on määritetty lahjan arvoksi, niin aina toimivia on suklaa/joulukarkit (voi antaa eteenpäin jos ei tykkää), erilaiset heijastin tuotteet/ ulkovaatteisiin kiinnitettävät led-valot jne.

Vierailija
8/44 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoin vain, että höpsistä nyt taas. Minä en lahjoa ostele, jättäkää nimeni pois, ja se siitä.

Vierailija
9/44 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt niin vaikeaa käydä ostamassa kympin suklaarasia? Ei asiaan tarvitse sen enempää energiaa käyttää.

Vierailija
10/44 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostu a. turhaan rahan tuhlaukseen, b. turhan krääsän ostamiseen, c. joulun juhlimiseen.

Vierailija
11/44 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se sitten niin iso asia? Saahan itse päättää kuinka paljon aikaa ja energiaa tuohon laittaa. Kaupassa on muutamalla eurolla vaikka mitä mukavaa. Jouluarpa, lakukuulia, laatikko Fazerin suklaata, pyykkietikka, saippuaa. 

Pyykkietikkaa joululahjaksi? Täytyy olla vuosisadan surkein ehdotus 🙄

Vierailija
12/44 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin kaapista jonkun ylimääräisen tavaran, ja antaisin sen. Joku voi ilahtua Joel Hallikaisen cd:stä, itämaisesta keittokirjasta, käyttämättömäksi jääneistä käsipainoista, ylimääräisestä taskulampusta...

älkää väittäkö, ettei teillä ole kotona mitään turhaa. En ryhtyisi ostelemaan mitään random-tavaraa, kun niitä on jo valmiiksi muutenkin. 

Ihan kiva ajatushan tuo on.

Vierailija
13/44 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskarissa ymmärtäisin, en työpaikalla.

Vierailija
14/44 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyykkietikkaa joululahjaksi? Täytyy olla vuosisadan surkein ehdotus 🙄

Siis mitä? Ihan hyvä se on. Itse saatiin joskus nuorenaparina säkki vessapaperia ja se oli loistava lahja. Toiset ei arvosta mitään jonninjoutavaa.

Vierailija
15/44 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hapanta. Meilläkin on tuollainen tapa.

Minusta se on hauskaa!

Vierailija
16/44 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti tulee rojua, mitä ei tarvitse. Itse sain kerran nessupaketin ja karsean jääkaappimagneetin. Kateellisena katsoin vastapäätä istuvan likööripulloa.

Vierailija
17/44 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Minusta se on hauskaa!

Mitä hapanta on siinä, että haluaa olla kuluttamatta ja ostamatta turhaan? Onko muukin ekologinen ja taloudellinen ajattelu sinusta hapanta? Ei, sehän on vain hauskaa tuhlata luonnonvaroja ja kannustaa turhaan kulutukseen.

Vierailija
18/44 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta jotain kotimaista.

Vierailija
19/44 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsääntöisesti tulee rojua, mitä ei tarvitse. Itse sain kerran nessupaketin ja karsean jääkaappimagneetin. Kateellisena katsoin vastapäätä istuvan likööripulloa.

Tai eihän se lahja turha ollut. Nessut tuli käytettyä. 🤧

Vierailija
20/44 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Minusta se on hauskaa!

Mitä hapanta on siinä, että haluaa olla kuluttamatta ja ostamatta turhaan? Onko muukin ekologinen ja taloudellinen ajattelu sinusta hapanta? Ei, sehän on vain hauskaa tuhlata luonnonvaroja ja kannustaa turhaan kulutukseen.

Tämän vuoksi juuri ei ostetakaan mitään uutta, vaan valitaan sieltä omasta hyllystä se romaani, joka joutaa kiertoon. 

Kai te tajuatte, että vaikka olisi sovittu, että "ostetaan" lahja, sitä ei ole pakko ottaa kirjaimellisesti?