Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä vinkuu takaisin, mutta en halua ottaa..

Vierailija
09.03.2014 |

Exä on taas innostunut lähettelemään minulle vinkumisviestejä, kuinka olin parasta mitä hänelle koskaan on tapahtunut ja haluaa aloittaa taas kaiken alusta kanssani (hän jätti minut siis jo toisen  kerran, ilmeisesti halusi kokeilla onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolen). Itseänihän tämä exä ei enää kiinnosta, kun taitaa luulla kuvittelevansa että voi tulla ja mennä milloin häntä itseään huvittaa!

Keksikääs millaisen viestin lähettäisin takaisin... ;)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi vastata mitään? Älä lähetä yhtään mitään.

Vierailija
2/8 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita, että sinulla oli tilaisuutesi ja munasit sen, nyt voit munata muualla, täällä ei enää sinun munaa tarvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä nautit tilanteesta täysin siemauksin koska tuo imartelee ja hivelee sun itsetuntoasi.

Etkä tietenkään laita mitään viestiä takaisin. Paitsi jos haluat että ex laittaa lisää vonkumisviestiä.

Vierailija
4/8 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteat, että se juna meni jo. Testaa vain omaa viehätysvoimaansa. Siinä se. Mieheni eksä teki tuota samaa, heti kun sai siipeensä...

Vierailija
5/8 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia kuitenkin vaivaa sinua jostain syystä aika paljon? Jos oikeasti et halua olla hänen kanssaan enää missään tekemisissä, niin älä vastaa mitään. Jos taas haluat pelleillä etkä ole varma oletko lintu vai kala, laita ihmeessä joku "mua ei kiinnosta vittuakaan sun selittelyt sä oot läpimätä ja mä oon päässy jo yli susta... jne"- viesti.

Vierailija
6/8 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain tollasen poikki, kun ilmotin tekeväni rikosilmotuksen, jollei häirintä lopu. Loppu se.

Vierailija
7/8 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin asiallisesti, että hänenkin olisi hyvä mennä elämässään eteenpäin.

Vierailija
8/8 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile "kuuro - mykkä" asennetta. Toimii yleensä pienen väsytystaktiikan jälkeen. Kiellät yhden ainoan kerran sitä ottamasta yhteyttä, ilmoitat vakuuttavasti että teidän suhde ja yhteydenpito on ohi. Se on siinä!

Mihinkään muuhun viestittelyyn ja kommunikointiin ei tarvitse reagoida.

Loppu! Slut! The End! Piste!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi