Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisikö nyt leipoa työkavereille vai ei....

Vierailija
09.03.2014 |

Olen yövuorossa ja minulla on tylsää. Pistin juuri ohrajyvät kuumaan veteen muhimaan hetkeksi ja ryhdyn säpylätaikinatekoon sitten jossain vaiheessa jotta saan ajan kulumaan, mutta mietin että olisinko niin kiltti ja mukava että leipoisin työkavereillekin jotain makeaa..
Toscakakku kävi mielessä koska löysin mantelilastuja kaapista, parasta ennen kesä 2014 ja niitä tuskin käytettäis mihinkään muuhun kuin glögiin, ja glögikausi nyt on kuitenkin jo ohi.
Olen kuitenkin ollut täällä töissä vasta pari kuukautta, niin onkohan se liian "milistelevää" leipoa työkavereille kahvileipää? Täällä on vain niin rauhallista kun kaikki nukkuvat, ja yötyöt on jo periaatteessa hoidettu =D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä pahasti pieleen voi mennä. :)

Vierailija
2/8 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootsä nyt ihan varma, ettei siellä ole mitään oikeita töitä? No, tulevina on on, kun pomot huomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 06:34"]Ootsä nyt ihan varma, ettei siellä ole mitään oikeita töitä? No, tulevina on on, kun pomot huomaa.

[/quote] Olen jakanut lääkkeet, kirjoittanut rapsat, huolehtinut kaikkien hyvinvoinnista, mopannut lattiat, ja katsonut että vessat ovat siistit. Keittiötä siivoan vielä kun olen valmis :)

Vierailija
4/8 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 06:34"]

Ootsä nyt ihan varma, ettei siellä ole mitään oikeita töitä? No, tulevina on on, kun pomot huomaa.

[/quote]

Ja mitähän mahtavat olla nämä ns. "oikeat työt"? Mä olin kerran töissä eräässä kehitysvammaisten ryhmäkodissa, ja siellä työhön kuului se ruoanlaitto. Yököt valmistelivat aamupalan, leipoivat yöllä, siivoilivat hiljaa jne. Ap on ihanasti ajatellut, että leipasee kakun työkavereille siinä samalla, sen sijaan että kuluttaisi yön hiljaiset tunnit fb:ssa tai täällä AV:lla esim. Joten hyvä ajatus ;)

Vierailija
5/8 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sämpylät ja toscakakku leivottu =) 1h15min vielä että pääsee lähtemään kotiin nukkumaan.... 

Vierailija
6/8 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 5 jatkaa vielä, että toscakakkkua ei niin vaan leipastaakaan. Sen tekeminen on mun mielestä työlästä. Aikanaan kun vielä jaksoin leipoa, se välillä epäonnistui. Päällysteestä tuli semmoista kökkäreistä velliä, josta neste imeytyi sinne kakun sisään. Joten mukavaa päivää työpaikallesi, kaverit varmasti arvostavat elettäsi ;)

Vierailija
7/8 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 08:25"]Nro 5 jatkaa vielä, että toscakakkkua ei niin vaan leipastaakaan. Sen tekeminen on mun mielestä työlästä. Aikanaan kun vielä jaksoin leipoa, se välillä epäonnistui. Päällysteestä tuli semmoista kökkäreistä velliä, josta neste imeytyi sinne kakun sisään. Joten mukavaa päivää työpaikallesi, kaverit varmasti arvostavat elettäsi ;)

[/quote] tähän on pakko sanoa että enhän voinut pohjaan käyttää edes sähkövatkainta koska olisin herättänyt asukkaat =D

Vierailija
8/8 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana työkaveri olet!!