Paljon sul on tilillä rahaa?
Nii. Otsikossa kysymys, että paljon sul on tilillä rahaa?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Käyttötilillä vähän yli tonni. Säästötilillä toistaiseksi tasa 100 000.
Tuli perintöjä. Ei muuten noin paljoa. Ei lähellekään. Harmi vaan että oli kertakorvaus.
Eli jatkan omilla pienillä tuloillani tästä eteenpäin.
Toivottavasti ymmärrät että 100 000 euroa on valtavan paljon rahaa. Laita ainakin puolet sijoituksiin kasvamaan.
Palkkapäivä, tilillä rahaa nyt 6357,87, mutta se menee.
Käyttötileillä n. 100 mutta kaikki kulut kuukaudelta melkein maksettu, netti jäljellä. Mies maksaa ruuat kun tällä hetkellä pienemmät tulot ja minä maksan palkasta kaiken muun. Palkkapäivä 2vk päästä.
Säästössä (asp plus puskuritili) melkein 8000 ja osakkeissa 1700.
Valmistuin vuosi sitten ja naimisiin mentiin joten olen tyytyväinen että säästöjä saanut kerrytettyä tämän verran edes.
112000 on mulla. Myin jonkin verran osakkeita vähän aikaa sitten.
Käyttötilillä n. 1000, muilla tileillä n 65 000€.
Vierailija kirjoitti:
Sul? Mikä sul?
Joo sen pitäis olla 'paljo sul o tilil raha' ?
Tänään tuli palkka osa-aikatyöstä, joten käyttötililläni on 2128e, ASP-tilillä 18037e, säästötilillä joku 2500e ja miehen kanssa jaetuilla ruoka- ja laskutileillä 133e ja 507e.
Palkasta siirrän laskutilille ensi kuun vuokraan, sähköön ja kotivakuutukseen 365e ja ruokatilille 150e. Palkkaa on tulossa maksuun vielä 607e ensi viikolla, joten se itsessään riittäisi ensi kuun pakollisiin, jaettuihin menoihin.
Isompia kuluja loppuvuodelle on eläinlääkärikäynti ja joululahjat, mutta silti pitäisi jäädä rahaa myös säästöön ja sijoituksiin.
Käyttötilillä 780e, säästötilillä 650e, laskunmaksutilillä 200e.
Köyhää on.