Paljon sul on tilillä rahaa?
Nii. Otsikossa kysymys, että paljon sul on tilillä rahaa?
Kommentit (70)
Käyttötilillä noin 3000, kahdella säästötilillä yhteensä noin 90 000
Mulla tänään palkkapäivä ja 1700€ jäi laskujen jälkeen. Toki niitä laskuja tulee lisääkin tässä kuukauden mittaan.
47 000 omilla tileillä, yritykseni (oma työpaikkani) tilillä 68 000.
Käyttötili 400,
Jemmatili 9000,
Säästötili 15000,
Arvo-osuustilit 26000.
Mitään isompia menoja ei nyt ole tiedossa, sijoitusasunnon rempat maksoin just eli jemmatililtä vois laittaa menemään säästötilille tai sijoituksiin pari-kolme tonnia tai lyhentää autolainaa ylimääräistä.
Säästötilille kertyneet 15 tonttua on mun lainaturvavakuutus, sillä maksaa lainaeriä seuraavat 2,5 vuotta, eli on aikaa järjestellä asioita jos tulot vähenee.
Noin 2800 euroa. Tänään tuli palkka. Huoh, pienituloisen arkea
Vierailija kirjoitti:
Hah, tosi pienituloinen. Mulla ei ole edes bruttopalkka ton vertaa.
38,10e näyttäisi olevan tilillä rahaa, 10 päivän päästä tulee seuraava liksa. Onneksi on pulloja kertynyt niin saa niistä vähän ruokarahaa. :)
Toisella käyttötilillä 104e, toisella 120e. Tuottotilillä 1500e ja säästötilillä 1600e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, tosi pienituloinen. Mulla ei ole edes bruttopalkka ton vertaa.
38,10e näyttäisi olevan tilillä rahaa, 10 päivän päästä tulee seuraava liksa. Onneksi on pulloja kertynyt niin saa niistä vähän ruokarahaa. :)
Ilmankos on noin vähän rahaa tilillä. koita huvikses joku kuukausi paljonko olisi jos jätät pullot kauppaan alunperinkin.
Omalla tilillä 85€ ja firman tilillä 88 000€.
Usealla eri tilillä yhteensä 108 000 euroa. Juu tiedän että on ihan älytöntä pitää tuollaisia rahoja ilman mitään tuottoa (itse asiassa häviän rahaa koko ajan inflaation takia). Mutta kun sain asuntolainan maksettua kolme vuotta sitten, oli tarkoitus alkaa sijoittaa rahastoihin yms. En vain koskaan saanut aikaiseksi. Olen tosi varovainen taustani takia (äärimmäisen kurja ja köyhä lapsuus ja nuoruus) ja ahdistun ajatuksesta että laitan rahat johonkin joka sitten menee nurin. Ja nyt korona-aikana en uskalla sijoittaa sitäkään vähää kun kaikki näyttää niin epävarmalta. Joten säästöt kasvavat sellaiset 3000 euroa per kuukausi keskimäärin.
Omalla tilillä reilu 3000 ja yrityksen tilillä joka myös on mun omaa rahaa niin 50 000-70 000 riippuen päivästä. Miksi kysyt?
tileillä yhteensä 2500, sijoituksissa 4500.
Kuka näitä vastauksia miinustelee? Etenkin rikkaampien? :D Jokaisella on sen verran rahaa mitä on.
Itselläni on yhteensä 4 k, eli noin opintolainani verran.
Käyttötilillä vähän yli tonni. Säästötilillä toistaiseksi tasa 100 000.
Tuli perintöjä. Ei muuten noin paljoa. Ei lähellekään. Harmi vaan että oli kertakorvaus.
Eli jatkan omilla pienillä tuloillani tästä eteenpäin.
Noin 7800 e tileillä. Rahastoissa jokunen tonni lisää, ei paljoa.