pikkuveljen paras toffeesekoitus
Kommentit (38)
Ostaa itselleen ison kasan noita. Kotivaraksi. Kai ne suoraan kakkutukusta myy jos tilaa ison erän.
Mulla myynnissä juuri nyt, Hyvinkäällä! Laita sähköpostiosoitteesi, jos haluat.
Olkaapa ostajat tarkkoina, täällä oli vasta ketju, jossa joku av-mamma mainosti syövänsä lasten kanssa laatikot puolilleen ennen myyntiä...
Vierailija kirjoitti:
Olkaapa ostajat tarkkoina, täällä oli vasta ketju, jossa joku av-mamma mainosti syövänsä lasten kanssa laatikot puolilleen ennen myyntiä...
No enpä ole moista ennen kuullut! Saa tulla itse hakemaan ja toteamaan tuotteen kunnon.
terv. 24
Minä haluaisin noita jouluksi, ainakin 5 rasiaa. Myykö kukaan täällä Helsingissä/Espoossa???
Vierailija kirjoitti:
Ostaa itselleen ison kasan noita. Kotivaraksi. Kai ne suoraan kakkutukusta myy jos tilaa ison erän.
Eivät myy yksityisille.
Vierailija kirjoitti:
On.Kaneli ry:llä Helsingissä
Laitatko sähköpostia kaneli.ry@luukku.com
Sähköpostia laitettu :)
Tänään ostettu kolme boksia, kiitos kiitos :) Nyt on pari joululahjaa hankittuna ja yksi boksi myös itselle naminami :)
Nii myykö joku näitä Helsingissä tällä hetkellä? (Ikivanha ketju joo)
Olisko vielä myynnissä jollakulla? :-)
Myynnissä Tampereella helmikuu -22, noutopaikka kauppi sport center! Urheilujoukkueen EM-kisamatka. Laita huolellisesti yhteystiedot ja mielellään sposti niin saadaan yhteys! https://www.kakkutukku.fi/Shop/Nea/11890440
Onko Lahdessa tai ympäristössä myynnissä Isoisän suosikkeja?
Ovat kyllä pienentyneet! Ja hinta noussut taas eurolla.
Aiemmin 615g -> 565g -> 415g -> 405g nykyiset rasiat
Tilaa netistä.Taidan tehdä minäkin,niin tuin uteliaaksi.
Kovaa toffeta ja tarttuu hampaisiin.
Kovia saattaa olla mutta hyviä. Tuoreena ei kyllä niin kovinkaan. Vasta ostin, tuntui kyllä että makukaan ei ollut enää entisensä kun kokokin kutistunut.
Meillä oli töissä mahdollisuus ostaa niitä mut en muista mistä. Niitä on samanlaisiakin kuten papan pallerot ja isoisän suklaapatukat yms tyhmiä:DD