Haaveileitko seksistä naisen kanssa?
Eli naiset vastatkaa, haaveiletko tai oletko koskaan haaveillut seksistä naisen kanssa?
Kommentit (27)
Juu. Olisi ihanaa. Nuorena olen ollut parin naisen kanssa ja voi että oli nautinnollista. Nyt vain ei viitsi kun olen naimisissa :D Jos olisin sinkku niin naisia katselisin...
Haaveilen kyllä ja haluaisin toteuttaa. Olen suhteessa miehen kanssa ja pidän kyllä miehistä mutta ajatus olisi mukava ;)
Olen ja aion sen toteuttaakin...ja en ole lesbo, mutta bi tunnustan olevani.
Haaveilen kyllä. En vain tiedä mistä joskus löytäisin nais seksiseuraa. Jostain baarista en uskaltaisi naista iskeä, kun en tiedä haluaako hän samaa...
No, tissejä voisin silitellä, mutta pinppiin en kyllä koskisi.
Suuseksistä saavana osapuolena kyllä. Mutta kelpaisi se mieheltäkin
Haaveilen! :) Vähän olen päässyt kokeilemaankin naista, vaikka miehen kanssa onnellisesti elänkin. Aina välillä olisi kuumaa päästä nauttimaan seksistä toisen naisen kanssa.. ;)
Kyllä haaveilen. Mieheni ei innostu ajatuksesta, että katselisi minua touhuissa toisen naisen kanssa, olen ehdottanut asiaa useasti. Olen kyllä saanut luvan tilaisuuden tullen olla naisen kanssa, mutta en ole vienyt vielä asiaa pidemmälle.
Olen joskus yrittänyt leikkiä ajatuksella, mutta ei kiihottaisi millään edes ajatuksen tasolla (vaikka pidänkin naisen vartaloa kauniimpana kuin miehen).
En. Olen sitä kokenut sen verran kuin tarpeen oli. Enempää ei kiinnosta yhtään.
Kyllä. Olisi mahtavaa upottaa kova kulli kuumaan kosteana höyryävään pimppiin.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 02:47"]Eli naiset vastatkaa, haaveiletko tai oletko koskaan haaveillut seksistä naisen kanssa?
[/quote]Hyi helvetti!
Nainen ja umpihetero
Kyllä haaveilen! Ja varmasti vielä tämän haaveen toteutankin kunhan sopiva nainen ensin löytyy. (;