Pyysin vaimoa ostamaan moottoriin öljyä
Toi kakstahtiöljyä litran. Siitäpä se diiseli tykkää...
Kommentit (34)
Osti tahallaan väärää öljyä, ettei joutus enää jatkossa kauppaan menemään.
Tarinan vaimo toimi tismalleen ohjeistuksen mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ja autot...
Juu, en mä ainakaan osaa kattoa sieltä auton takakontista siitä öljypullosta, mitä öljyä autoon käytetään, saati ottaa kauppaan lähtiessä kuvaa siitä öljystä, mitä tarvitaan. En osaa myöskään puhelimessa kysyä tarvittavia speksejä öljystä, joka pitää ostaan. Tämä kaikki on niin VAIKEAA. Katsoa, mitä pitää ostaa ja ostaa se. Pitäisi osata jopa lukea. Huh.
Siis paljonko teidän auto vie öljyä jos kontissa pitää pönttöä kuljettaa??
Kandee selvästi kertoa millaista öljyä tarvii niin tulee kaupasta oikeaa.
M34
Vierailija kirjoitti:
Ei toiminut, kun 2-tahtiöljyä ei laiteta moottoriin, vaan bensan sekaan.
Miksi pitää ostaa erikseen öljyä? Kyllä meidän autoihin öljyt laitetaan huollossa. Hakevat jopa auton kotoa jos muita kiireitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sinne laittaa vaikka ruokaöljyä, jos vain laittaa. Öljy kuin öljy oli ohjeistuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sinne laittaa vaikka ruokaöljyä, jos vain laittaa. Öljy kuin öljy oli ohjeistuksessa.
Eh, eh, eh, eh.. Voi rähmä. Nii, voihan sinne tosiaan laittaa vaikka ruokaöljyä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää ostaa erikseen öljyä? Kyllä meidän autoihin öljyt laitetaan huollossa. Hakevat jopa auton kotoa jos muita kiireitä.
Jotkut autot on vähän persoja öljylle ja kuluttavat sitä öljynvaihtojen välissä, että sitä pitää lisätä.
Kurko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et pyytänyt. Ei tuonut. Typerä ja heikosti keksitty juttu.
Niin on. Eihän kukaan nainen osaa ostaa öljyä, eikä kukaan sellaista pyytäisi.
Jaa, mun auto aina välillä pyytää. Ja ihan olen osannut sitä siihen ostaa ja vielä laittaakkin sen sinne säiliöönsä. ihan samalla tavalla se tapahtuu kuin pissapojan veden lisääminen tai vaikka tankkaaminen. Jos ei tiedä, katsoo huoltokirjasta ohjeet ja toimii niiden mukaan. N49
2t ölkän voi kaata diiselin tankkiin, voitelee syöttöpumppu, suuttimia ym. Nyky diiseli on niin kuivaa.
Vierailija kirjoitti:
Kurko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et pyytänyt. Ei tuonut. Typerä ja heikosti keksitty juttu.
Niin on. Eihän kukaan nainen osaa ostaa öljyä, eikä kukaan sellaista pyytäisi.
Jaa, mun auto aina välillä pyytää. Ja ihan olen osannut sitä siihen ostaa ja vielä laittaakkin sen sinne säiliöönsä. ihan samalla tavalla se tapahtuu kuin pissapojan veden lisääminen tai vaikka tankkaaminen. Jos ei tiedä, katsoo huoltokirjasta ohjeet ja toimii niiden mukaan. N49
Motonetin motomaatti on myös hyvä, ei tarvitse sotkea itse käsiä ja audiin pitää aika usein lisätä öljyä.
Kannattaisi varmaan opetella mainitsemaan mistä moottorista on kyse. Ja vaikka isona poikana kipaista itse kauppaan vaikka ujostuttaa puhua tuntemattomille.