Jos mies vastaa pelkillä emojeilla...
Tarkoittaako se, ettei ole kiinnostunut?
Laitoin viestin tuossa 18 maissa, kerroin parista onnistuneesta asiasta. Tuli peukkua, aplodia, peukkua, aplidia (emojeita).
Vastasin siihen vielä että "Ai niin, kiitos kun teit asian X, siitä oli apua, sain sillä viikolla tehtyä sen ansiosta x ja x asian"
Meni pari tuntia ennen kuin näki viestin, samantien sitten tuli se "halaus"emoji (se missä sillä hymynaamalla on ne kädet levällään).
Että jos olisi kiinnostunut, olisi varmaan turissut jotain noiden emojien sijaan...?
Kommentit (51)
Mutta jos kiinnostaisi, ottaisi varmaan yhteyttä kyselläkseen lisää / kommentoidakseen...?
Vaikea tuohon on itse enää juttua jatkaa, ettei vaikuta yksinpuhelulta...
ap
Keskusteluun tarvitaan kaksi.
Älä lähetä hänelle enää viestejä oma-aloitteisesti vaan tyydy vain vastaamaan häneltä tulleisiin viesteihin. Käytä emojeja.
Jos hänellä on kiinnostusta vaihtaa ajatuksia, niin luultavasti hän tässä vaiheessa siirtyy kirjoittamaan kunnon viestejä.
Älä ole curling-tyttis, joka tekee kaiken miehen puolesta valmiiksi. Koska muuten et pääse siitä roolista koskaan eroon ja huomaat saaneesi huollettavan, et tasaveroista kumppania.
Ei ole mikään penaalin terävin kynä. Itse en olisi tuollaisen kanssa missään tekemisissä.
Jospa miehellä ei ollut kerrottavaa? Ihan normaalia ja kannustavaa minusta.
Olisihan mies voinut jättää vastaamattakin. Mutta luulisi, että tosiaan jos on kiinnostusta, palaisi teemoihin. Jos nyt oli esim kiire?
Jos mies olisi sinusta kiinnostunut, hän kysyisi sekä sinusta että elämästäsi.
Ei ole tarpeeksi kiinnistunut tai muuten vain hieman yksinkertainen? Ei poikaystävämateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarpeeksi kiinnistunut tai muuten vain hieman yksinkertainen? Ei poikaystävämateriaalia.
No ei se nyt mielestäni ihmisestä vielä yksinkertaista tee, jos tämä haluaa pysyä naisen kanssa väleissä ja olla ystävällinen, mutta ei sen enempää.
Jos profiili ja viestit on lähinnä emojeja, niin ei se keskustelu yleensä ole livenäkään sen korkeatasoisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos profiili ja viestit on lähinnä emojeja, niin ei se keskustelu yleensä ole livenäkään sen korkeatasoisempaa.
¯\_(ツ)_/¯
Kiire viestitellä muiden naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kiire viestitellä muiden naisten kanssa.
🧐
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuttavamies, joka tekee tätä samaa yhdelle naiselle livenä. Nainen kiehnää miehessä kiinni ja tämä ystävällisesti yrittää ottaa tähän etäisyyttä.
Siis kiititkö miestä vielä uudestaan jostain asiasta, jota tämä teki viikkoja takaperin? Nyt kyllä vaikuttaa epätoivoiselta.
Minun ei-niin-läheinen siskoni (yli 50-vee) vastaa viesteihin emojeilla tai "ok". Ei siis minkäänlaista vuorovaikutusta siltä suunnalta. Tästä johtuen päättelisin, ettei mies ole kiinnostunut.
Itsekin olen hyvin lyhytsanainen, jos minulle viestittelee mies, josta en ole kiinnostunut.
Vaikuttaa kaveriviestinnältä. Paitsi se halaus. Kiinnostunut mies kyselee perään jollain tavalla. Oletko ottanut selvää kiinnostaisiko häntä vai ei, onko vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Minun ei-niin-läheinen siskoni (yli 50-vee) vastaa viesteihin emojeilla tai "ok". Ei siis minkäänlaista vuorovaikutusta siltä suunnalta. Tästä johtuen päättelisin, ettei mies ole kiinnostunut.
Itsekin olen hyvin lyhytsanainen, jos minulle viestittelee mies, josta en ole kiinnostunut.
Sama. Ja toisinpäin: tiedän, että miehen kaveri on minusta kiinnostunut, koska olen yrittänyt lopettaa yhden viestiketjun tämän kanssa jo viikkoja ja tämä aina vain keksii uusia kysymyksiä ja tikusta asiaa. Yhtäkään viestiä ei tule, jossa ei olisi jatkokysymyksiä, vaikka itse en kysele mieheltä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa kaveriviestinnältä. Paitsi se halaus. Kiinnostunut mies kyselee perään jollain tavalla. Oletko ottanut selvää kiinnostaisiko häntä vai ei, onko vapaa.
Ei mies välttämättä ole tulkinnut sitä halausemojiksi. En itsekään tiennyt, että kädet levällään emojin oli tarkoitus olla halaus ennen kuin luin tämän viestin.
Jotkut kommunikoi noin.