Jos mies vastaa pelkillä emojeilla...
Tarkoittaako se, ettei ole kiinnostunut?
Laitoin viestin tuossa 18 maissa, kerroin parista onnistuneesta asiasta. Tuli peukkua, aplodia, peukkua, aplidia (emojeita).
Vastasin siihen vielä että "Ai niin, kiitos kun teit asian X, siitä oli apua, sain sillä viikolla tehtyä sen ansiosta x ja x asian"
Meni pari tuntia ennen kuin näki viestin, samantien sitten tuli se "halaus"emoji (se missä sillä hymynaamalla on ne kädet levällään).
Että jos olisi kiinnostunut, olisi varmaan turissut jotain noiden emojien sijaan...?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisessa asiassa mies sinua avitti? Pyysitkö itse apua vai tarjoituiko mies auttamaan?
Tarjoutui auttamaan. Auttoi sellaisessa asiassa, mihin tarvitsin konsultaatiota, näin pääsin jatkamaan sitten sen asian parissa toisaalle (menee hieman hänen osaamisalansa ohi, joten hän ei siinä voi auttaa enempää).
Ap
Joo, mutta siis menitkö sen ongelman kanssa ensin hänen luokseen?
En, kuuli yhteiseltä tuttavalta ja otti yhteyttä ja kysyi voiko auttaa.
Ap
Käyttääkö jotkut miehet oikeasti emojeita?
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö jotkut miehet oikeasti emojeita?
Käyttää! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisessa asiassa mies sinua avitti? Pyysitkö itse apua vai tarjoituiko mies auttamaan?
Tarjoutui auttamaan. Auttoi sellaisessa asiassa, mihin tarvitsin konsultaatiota, näin pääsin jatkamaan sitten sen asian parissa toisaalle (menee hieman hänen osaamisalansa ohi, joten hän ei siinä voi auttaa enempää).
Ap
Ap
No kerro tarkemmin! Tämä kuulostaa paljon relevantimmalta kuin jotkut emojit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
No kerro tarkemmin! Tämä kuulostaa paljon relevantimmalta kuin jotkut emojit.
Mitä voisin kertoa? :)
Mua vaan ihmetyttää kun sain ”pelkkiä” emojeita... mietin että onko se selvä viesti...
Ap
No nyt ei osaa sanoa. Ehkä jos hän ottaa yhteyttä niin on varma merkki?
Miten hommat on edennyt?