Lue keskustelun säännöt.
Miksi otatte pikkulapsen mukaan matkalle?
08.03.2014 |
Anteeksi mutta mä en vaan ymmärrä. Miksi alle ~9-10v lapsi pitää ottaa mukaan muualle kuin ehkä joillekkin risteilyreissuille? Ihan oikeasti, ei se saa siitä juuri mitään irti eikä kauheesti muista jälkeenpäin ja matkan kustannuksiin tulee jopa tuhansia euroja lisää. Mut otettiin Australiaan ja Euroopan kaukasempiin kohteisiin mukaan josus 7-vuotiaana ja harmittaa ihan sikana, kun eihän siitä mitään sillon tajunnut ja lähinnä väsytti vaan seurata niitä aikuisia siellä. 10+ on jo ihan hyvä ikä lapsellekin matkustaa.
Kommentit (42)
Miksi ottaa miestäkään mukaan matkalle. Ei se kuitenkaan siitä reissusta mitään muista, kuin korkeintaan baaritiskin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aloitus oli varmaan provo, mutta itse olemme lapset tehneet ja ne myös hoidetaan. Ei niitä mihinkään mummon vaivoiksi tyrkätä, siksi että itse haluaa jonnekin lähteä. Mitä pienempi lapsi, sitä kovempi ikävä hänelle tulee (ellei lapsi-raukkaa ole sitten viety hoitoon pienestä pitäen niin että hänellä on useampi koti). Ja äidinrakkaus ei kaikilla ole yhtä syvää, toiset äidit eivät voi kuvitellakaan olevan erossa lapsestaan, kun toisille se on verrattavissa lemmikkiin. Toiset kun hankkivatkin lapsen kuin koiran, ku se on ihan kiva ja sen nyt voi tyrkätä mihin vaan hoitoon tahansa kun on parempaa tekemistä. Ei se kuitenkaan mitään ymmärrä ja vaikka ymmärtäiskin niin siinähän oppii ettei olla aina 24/7 hoivaamassa sitä kuin maailman napaa.