Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä joululahjaksi yli 70-vuotiaille vanhemmille?

Vierailija
12.11.2020 |

Jotain käytännöllistä sais olla.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät tyynyt

Muistikortit

Vitamiineja

Vierailija
2/31 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukasta oliiviöljyä, juustoa, oliiveja ja muita laadukkaita herkkuja, joista he pitävät. Alkoholiton glögi käy myös lääkitysten kanssa.

Lämmin aito villahuopa tai villatossut.

Otsalamppu

Nastakengät

Liukuesteet kenkiin

Lukittava postilaatikko

Turvahälytin

Siivousapua

Jalkahoito

Sanaristikoita, sudokukirja yms. jos harrastaa niitä

Suurennuslasi

Palovaroitin, jossa mukana häkävaroitin ja paristoja

Automaattisesti sammuva kahvinkeitin

Vedenkeitin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis,häh.Yli 70,ei sanota paljonko,ja kaikki ehdotukset on kuin 90-vuotiaasta eteenpäin.Tai niin,siinä luki että käytännöllistä.

Eivätkö he siis lue,harrasta jotain muuta,taidemaalaus,käsityöt,onko auto käytössä,tarvitsisivatko jotain autoon liittyvää tavaraa.....

Hygieniatuotteita kuten kosteusvoide,lahjakortti kosmetiikkaosastolle tai kosmetologille(myös sopii miehelle,vaikka kylpylälahjakortti yhteiseksi,teatteriliput(tosin korona,mutta turvajutut muistaen,

Kun minä täytän aikanaan,9 vuoden päästä tuon luvun,niin toivon mainitsemiani lahjoja jos joku tahtoo muistaa.Mulle myös kelpaa kirjat.

Et kyllä kertonut yhtään,millaisista yli 70-vuotiaista on kysymys.Kaikki taas niputettu samaan syssyyn.

Miten olis kuntosalilahjakortti.Mieheni sisko ja miehensä ovat 75.Mies on innokas kuntosalilainen ja kylpylälahjakortti kelpasi heille oikein hyvin.

Vierailija
4/31 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkahoitoon lahjakortit. Itse arvostaisin ja olen tuota ikäluokkaa.

Vierailija
5/31 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siitä alkoholittomasta glökistä.Onko heillä lääkitys?Käyttävätkö muuten alkoholia normitavalla...

mutta hei hei...eihän nyt yli 70-vuotiaalle voi antaa alkoholia...ja ihanhan varmaan niillä on lääkitys.

On se hirveetä vanheta,odotan mielenkiinnolla.Olen 61.

Vierailija
6/31 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautakivi.

Vierailija
7/31 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin meitä 70 -vuotiaita on monen kuntoisia. Mieheni on 70 ja minä pari vuotta nuorempi. Harrastamme mm. laskettelua, veneilyä ja mökkeilyä. Mieheni harrastaa myös kaikenlaista nikkarointia ja rakentamista, minä lukemista ja erilaisia kulttuuririentoja. Olisin kyllä ihmeissäni, jos saisin lahjaksi turvahälyttimen tai muistikortit.

Vierailija
8/31 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Hautakivi.

Nykyään ei tarvii hautakiviä, kun tuhkataan ja laitetaan nimilaatta tiettyyn paikkaan. Helsingissä mm Kallion kirkossa on tuhkatuille nimilaattataulut.

Vierailija
9/31 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Calvadosta!

Vierailija
10/31 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka ehdotatte noita muistikortteja, suurennuslaseja, vitamiineja ja turvahälyttimiä, niin tunneko te yhtään 70 vuotiasta? Nykypäivän setsemänkymppiset eivät ole ole toinen jalka haudassa.

Vierailija
11/31 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea säilykkeitä,pähkinöitä,kuivahedelmiä,keksejä,mehua ,suklaata,

joulupipari itsetehty iso jne.

Vierailija
12/31 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että seitsemänkymppiset kirjoittavat av:lla. Mutta sen ikäisillä on jo kaikki tavara mitä tarvitsevat, joten joku palvelu kuten siivous on sen ikäisille paras lahja.

Vierailija
13/31 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että seitsemänkymppiset kirjoittavat av:lla. Mutta sen ikäisillä on jo kaikki tavara mitä tarvitsevat, joten joku palvelu kuten siivous on sen ikäisille paras lahja.

Mikset usko? Tämähän on parasta viihdettä ja ajankulua.

Vierailija
14/31 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan monille on yllättävää, että näillä palstoilla on paljon eläkeikäisiä. On yli 80- vuotiaitakin.

Joitakin vuosia törmäsin itse Aihe vapaa- palstalle , kun kävin harvakseltaan suomi24 - ikäryhmät palstalla. Siellä eräs mainitsi jostain mielenkiintoisesta aiheesta, johon oli ottanut kantaa tällä palstalla.

Niinpä uteliaisuudesta meikäkin etsi palstan ja jäin koukkuun. Enkä pidä enkä koe, että tämä ja kaikki muut palstan aiheet olisivat yksin nuorempia ikäluokkia kiinnostavia, vaan kuten Aihe vapaa jo sanoo, että keskusteltavaa on nuoremmista vanhempiin ikäluokkiin.

Sanon vielä sen, että tämän foorumin ulkoasu on hyvä paljon selkeämpi ja parempi kuin mainitsemani suomi24:n.

Em jäikin miltei täysin pois, kiinnostukseni kohteista.

Olen erittäin hyväkuntoinen, liikunnallinen seniori ( äiti, mummi ja isomummi) ja meitä on paljon. Elämänkokemusta on takana runsaasti monilta aloilta ja alueilta, mm terveydenhoito- ja opetusalalta sekä vapaaehtoistyöstä,

Aion seurata palstaa jatkossakin ja minua kiinnostaa kaikki aiheet laidasta laitaan. Mukavaa palstailua kaikille ja enemmän positiivista asennetta elämään. Minulle lasi on aina puoleksi täysi, eikä koskaan puolityhjä.

Vierailija
15/31 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnosta riippuen:

Kävelykeppi

Rollaattori

Turvapuhelin

Inkontinenssisuojia

Ruumisarkku

Saaja varmasti ilahtuu!

Vierailija
16/31 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan monille on yllättävää, että näillä palstoilla on paljon eläkeikäisiä. On yli 80- vuotiaitakin.

Joitakin vuosia törmäsin itse Aihe vapaa- palstalle , kun kävin harvakseltaan suomi24 - ikäryhmät palstalla. Siellä eräs mainitsi jostain mielenkiintoisesta aiheesta, johon oli ottanut kantaa tällä palstalla.

Niinpä uteliaisuudesta meikäkin etsi palstan ja jäin koukkuun. Enkä pidä enkä koe, että tämä ja kaikki muut palstan aiheet olisivat yksin nuorempia ikäluokkia kiinnostavia, vaan kuten Aihe vapaa jo sanoo, että keskusteltavaa on nuoremmista vanhempiin ikäluokkiin.

Sanon vielä sen, että tämän foorumin ulkoasu on hyvä paljon selkeämpi ja parempi kuin mainitsemani suomi24:n.

Em jäikin miltei täysin pois, kiinnostukseni kohteista.

Olen erittäin hyväkuntoinen, liikunnallinen seniori ( äiti, mummi ja isomummi) ja meitä on paljon. Elämänkokemusta on takana runsaasti monilta aloilta ja alueilta, mm terveydenhoito- ja opetusalalta sekä vapaaehtoistyöstä,

Aion seurata palstaa jatkossakin ja minua kiinnostaa kaikki aiheet laidasta laitaan. Mukavaa palstailua kaikille ja enemmän positiivista asennetta elämään. Minulle lasi on aina puoleksi täysi, eikä koskaan puolityhjä.

Tämä. Niin sitä pitää. 👍

Vierailija
17/31 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristikkolehti

Kirja

Kukka

Herkkuja

Matka kun saa matkustaa

Kynttilöitä

Sieniveitsi

Jne...

Vierailija
18/31 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat kulttuuri-ihmisiä edes vähän niin museokortit tai Lippupisteen lahjakortti on hyvä.

Vierailija
19/31 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukuteline tai lukutyyny, jos tykkää sängyssä lukemisesta.

Vierailija
20/31 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä on yksi seitsenkymppinen. Seuraan säännöllisesti av-keskusteluja ja otan osaakin niihin. Mikä saa sinut ajattelemaan, että täällä ei olisi itseni ikäisiä?

Lahjatoiveena joku lahjakortti vaikka kylpylään tai teatteriin olisi kyllä mukava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan