Ärsyttää kun työkaveri meikkaa ja laittaa hiukset töihin joka päivä
Eräs nuorempi tyttö töissä kulkee meikit naamassa joka ikinen päivä. Edes aikaisina aamuina hän ei ikinä näiden vuosien jälkeen ole ollut ilman meikkiä, tuntuu kuin kulmavärit ja silmärajaukset olisivat tatuoitu hänen naamaansa. Hänellä on myös usein hiukset kiharrettu/suoristettu tai joku lettihökötys kyhättynä. Kaikki muut töissä ovat täysin ilman meikkiä ja meidän työ onkin välillä sellaista likaista hommaa ettei mikään meikkipelle sovi joukkoon. En ymmärrä lainkaan tällaista. Kai hänellä on vaan niin huono itsetunto tai yrittää tehdä miehiin vaikutusta? Säälittävää kun heistäkin on suurin osa naimisissa niin mitä tuollainen hempukka yrittää.
Kommentit (16)
Kyllä sen nuoren naisen kauneus ärsyttää kun on itse vanha ja lihava.
Miten voi ärsyttää noin paljon? Minä ainakin tykkään laittaa itseni siistin ja sievän näköiseksi päivittäin. Se vaikuttaa mielialaankin kun laittaa itsensä "järjestykseen" joka aamu. Olo tuntuu varmalta, eikä homssuiselta. Muiden ihmisten laittautumisilla ei ole minulle mitään väliä eikä vaikuta fiilikseeni, koska he eivät ole minä.
Kumassakohan tässä on se vika ap?
Sinussa vai ihmisessä joka ei ole tehnyt mitään ärsyttääkseen sinua. Harkitse terapiaa jos et osaa käsitellä negatiivisia tunteitasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi ärsyttää noin paljon? Minä ainakin tykkään laittaa itseni siistin ja sievän näköiseksi päivittäin. Se vaikuttaa mielialaankin kun laittaa itsensä "järjestykseen" joka aamu. Olo tuntuu varmalta, eikä homssuiselta. Muiden ihmisten laittautumisilla ei ole minulle mitään väliä eikä vaikuta fiilikseeni, koska he eivät ole minä.
Hu*ralta sinä tykkäät näyttää.
Sekopäältä sinä tykkäät näyttää.
Voi sentään, kun hiukset laitetaan töihin raatamaan. Mitä ne työkaverin hiukset osaa tehdä?
Surkea yritys saada jotkut keski-ikäiset naiset näyttämään katkerilta ja nuorempia naisia kohtaan kateellisilta ja ilkeiltä tädeiltä.
Mistä lähtien itsestä huolehtiminen ja itsensä kaunistaminen töihin on ollut huoraamista? xD Itse naisena arvostan toisia naisia jotka jaksavat nähdä vaivaa itsensä eteen!
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, eikä muute oo ikinä huoraksi sanottu, lähinnä kyselty vinkkejä omaan kaunistautumiseen muilta työkavereilta.
Nainen haluaa näyttää hyvältä… Jep, eiköhä hälyytetä kirkon vanhimmat hoitaa tää tilanne. :D M25
Itselläkin tekisi mieli heittää kahvikuppi pirstaleiksi seinään aina, kun työkaveri tulee taukohuoneeseen. Hän peseytyy säännöllisesti, käy kampaajalla, pukeutuu tyylikkäästi ja osaa meikillä korostaa hyviä puoliaan. Nytkin ohimossa pullottaa kun edes ajattelen häntä. N32
Olen itse hoikka mutta homssuinen, mutta ei pätkääkään haittaa nätit nuoret naiset. Ilohan sellaisia on katsella näin naisenakin.
Sulla on huono itsetunto koska puhut tuollaisia !