Tän hetken politiikasta Itse Valtiaat 2.0
Kommentit (27)
Veikkaan vaan, että nykyinen sarja ei olisi poliittisesti sitoutumaton ja neutraali, vaan siinä lähinnä solvattaisiin perussuomalaisia ja muiden puolueiden, kuten vaikkapa vihreiden edustajat saisivat niskaansa huomattavasti pehmeäpää huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan vaan, että nykyinen sarja ei olisi poliittisesti sitoutumaton ja neutraali, vaan siinä lähinnä solvattaisiin perussuomalaisia ja muiden puolueiden, kuten vaikkapa vihreiden edustajat saisivat niskaansa huomattavasti pehmeäpää huumoria.
Tekijäkaartiin puolueettomia. Itse en pidä minkään puolueen aatteista ainostaan jotain samoja mulla on SDPeen kanssa joten itse jos tekisin sitä niin kaikki puolueet saisi lokaa ja pilkkaa
Ei tule onnistumaan. Vihervasemmistolle nauraminen on vihapuhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekijäkaartiin puolueettomia. Itse en pidä minkään puolueen aatteista ainostaan jotain samoja mulla on SDPeen kanssa joten itse jos tekisin sitä niin kaikki puolueet saisi lokaa ja pilkkaa
Samaa mieltä että tekijöihin sellaisia jotka tekevät huumoria tasapuolisesti
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mutta etkö silti halua että nykyisestä hallituksesta ja oppositiosta tehdään sellainen
Katsottiin tuota lapsena. En nyt yhtään muista, että paljon siitä ymmärrettiin, mutta oli suosiossa mun, sisarieni ja isäni kesken. Olin 6 - 12 kun tuo tuli.
Vierailija kirjoitti:
Ns. vihahuumoria
Vierailija kirjoitti:
Katsottiin tuota lapsena. En nyt yhtään muista, että paljon siitä ymmärrettiin, mutta oli suosiossa mun, sisarieni ja isäni kesken. Olin 6 - 12 kun tuo tuli.
Ok Itse 4-10
Ap
No todellakin haluan sen palaavan. Oli muuten hyvää huumoria! Nykyisestä hallituksesta saisi enemmän irti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ns. vihahuumoria
Ne tekevät hyvää politiikka joten miksi haukutte. Ilmastonmuutos on todellinen mutta ette te persut tajua sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ns. vihahuumoria
Miks se on vihapuhetta tai vihahuumoria??
Nykyään on toisin päin. Poliitikot pilailevat kansan kustannuksella.
Saisko hyvän ohjelman höntti-äänestäjistä... :D
Todellakin sais hyvän ohjelman.
Itse Valtiaat back :)
Kuka olisi uudessa ohjelmassa "Ville Itälä", eli hallituksen ministeri jolle eniten irvailtaisiin?
Vierailija kirjoitti:
Kuka olisi uudessa ohjelmassa "Ville Itälä", eli hallituksen ministeri jolle eniten irvailtaisiin?
No Maria Ohisalo ainakin mun mielestä
Salea ja Vanhasta tarvitsisi animoida edes uudelleen kun olivat jo alun perin.
MÄ HALUAN