Rumimmat asusteet/vaatteet
1. El Naturalista kengät
2. Kånken reput (erityisesti ryvettyneet, ei kosksan pestyt)
3. Porkkanan malliset harmaat college housut
4. Joka poika paidat (etenkin television keskusteluohjelmissa, kun haastateltava on ajatellut pukea ylleen jotain "fiksua")
Jatka toki listaa!
Kommentit (85)
guessin vaatteet ja laukut, maastohousut, legginssit (varsinki valkoset tai lyhyet), crocsit, puman vaatteet, epäistuvat farkut, tunikat, sellaset tyyliin seppälästä ostetut paidat jossa on jonkun eläimen kuva ja aidot, pitkät turkistakit. hyi että
Huppari missä on joku tribaali hihassa tai liekkejä tmv.
Adidaksen raita verkkarit ja minireppu etenkin yhdessä kävelykenkiin yhdistettynä!
- Aikuisilla printtiteepaidat/sukat yms. lapsellisella "hauskalla" kuvalla (esim. Viivi ja Wagner)
- Caprihousut
- Isot puukorut
- Pienenpienet käsilaukut (en siis tarkoita clutcheja)
- Guessvaatteet (itsekin harrastin näitä 14-vuotiaana, mutta silti)
- Cowboysaappaat
- Nilkkurit/saappaat joissa 2 cm. stilettokorko
Luettuani tämän keskustelun, tulin siihen tulokseen, että minun pitäisi kulkea 24/7 alasti:DVaatekaappini sisältö tuli melko tarkalleen läpikäydyksi.
Nudet leggingsit päällysvaatteena. Liian matalavyötäröiset leggarit lyhyen yläosan kanssa. Matalavyötäröinen farkkuminihame. Paidan napitus ylimmäiseen nappiin asti kiinni. Samoin esim. neuletakin vetoketjun veto kiinni aivan viimeiseen pykälään asti. Ihonväriset polvisukat hameen kanssa. Ihonväriset nilkkasukat on rumat jopa housujen kanssa kun resorit vilkkuu ainakin istuessa.
Kaikenlaiset resooritakit aikuisilla. Housut joissa resoori, ellei kyse urheiluvaatteesta.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 14:46"]Desigual-vaatteet.
[/quote]
Niin totta! Samaa sarjaa batiikki värjättyjen yökötysten kanssa T. Ap
Hitto, kaikesta muusta oisin selvinny, mutta mulla on El Naturalistat! Mikä niistä tekee niin rumat, että koko merkin voi leimata?
Tässä jotain mitä ei ole mainittu:
Vyölaukku
Purkkarit
Kansitakki
Hello Kitty
Jumpsuit
Pillifarkut/jegginssit aikuisella yhdistettynä lyhyeen yläosaan (farkkutakki, t-paita tmv.). Näitä näkee uskomattoman paljon ja hyvinkin punkeroilla. Harvalla lantio + reidet kuitenkaan ovat tässä asussa edustavimmillaan. Tyttärelläni myös kyseinen asu, mutta kyse teinistä, joka hoikka kuin pajunvitsa. Olen kyllä vinoillut, ettei tarvitse pelkillä kalsareilla ihmisten ilmoille lähteä.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 15:11"]Hitto, kaikesta muusta oisin selvinny, mutta mulla on El Naturalistat! Mikä niistä tekee niin rumat, että koko merkin voi leimata?
[/quote]
Ne on niin rumat! Siis rumemmat, kuin mitkään muut kengät.
Napapaidat, lantiomalliset minarit (lyhyet, farkkua), monet ns. vekkihameet etenkin skottiruutuiset. Vaatteet missä iso vaakunamainen logo rintamuksessa (yrittääkö ne henkiä yläluokkaisuutta?!). Läpikuultavat neule- ja trikoorätit. Polvipussit ja kulahtaneet vaatteet... Ylipolven saappaat ja sukat!
Karmeat trikoopipot koko perheellä.