Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Loverte -verkkokaupasta?

Vierailija
12.11.2020 |

Virolainen kauppa, onko ihan luotettava?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ainakin tilaus perille siinä missä muualtakin ja maksut ihan kunnossa. Ei ongelmia.

Vierailija
2/18 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli ainakin tilaus perille siinä missä muualtakin ja maksut ihan kunnossa. Ei ongelmia.

Kiitti! Laitan tilauksen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kauppa. Pari kertaa tilannut ja kaikki on mennyt hienosti.

Vierailija
4/18 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaus tuli 3:ssa päivässä. Olen oikein tyytyväinen.

Vierailija
5/18 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyytyväinen, pari kertaa tilannut ja nopeasti tuli tavarat

Vierailija
6/18 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettava. Tavara tuli 3 päivässä! Ja tilaus meni nappiin😍

Vierailija
7/18 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin puolisolle vuosi sitten jotain joululahjaksi. Perille tuli.

Vierailija
8/18 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tilauksen, tilaus on nyt ollut matkalla yli viikon. Tilaus on lähetetty samana päivänä kun tein tilauksen, tilaus on lajiteltu Viron päässä mutta sen jälkeen paketin status ei ole päivittynyt ollenkaan.

Sivuilla luvataan toimitus pk seudulle 1-3 päivässä, se ei nyt ainakaan toteutunut. Saa nähdä tuleeko perille ollenkaan.

Vierailija
9/18 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan muu tilannut?

Vierailija
10/18 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein tilauksen, tilaus on nyt ollut matkalla yli viikon. Tilaus on lähetetty samana päivänä kun tein tilauksen, tilaus on lajiteltu Viron päässä mutta sen jälkeen paketin status ei ole päivittynyt ollenkaan.

Sivuilla luvataan toimitus pk seudulle 1-3 päivässä, se ei nyt ainakaan toteutunut. Saa nähdä tuleeko perille ollenkaan.

Kiinnostaisi tietää, tuliko tilauksesi perille vai ei?

Vierailija
11/18 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut silmäkynän Lovertesta. Paketti saapui kuudessa päivässä, mutta väri oli väärä. Palautusten osalta heidän nettisivuillaan sanotaan, että palautuskulut ovat asiakkaan maksettavana. Olen lähettänyt viestiä, mutta en ole saanut vastausta. Aika ärsyttävää, koska paketti saapui postiin, joka ei ole kovin lähellä ja nyt pienen kynän kanssa voi olla paljon säätöä.

Vierailija
12/18 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tuotteen viikonlonloppuna ja sain tuotteen kolmessa päivässä. Nopeat ja sujuvat kaupat, suosittelen. 😊

Vierailija
13/18 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaus tuli nopeasti ja sisälsi mitä pitikin 👍

Vierailija
14/18 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut useasti ja kaikki on toiminut aina moitteettomasti. Säästän paljon rahaa!

Vierailija
15/18 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketissa olivat oikeat tuotteet. 466Sujuvasti sujui kaikki, suosittelen!

Vierailija
16/18 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tilannut silmäkynän Lovertesta. Paketti saapui kuudessa päivässä, mutta väri oli väärä. Palautusten osalta heidän nettisivuillaan sanotaan, että palautuskulut ovat asiakkaan maksettavana. Olen lähettänyt viestiä, mutta en ole saanut vastausta. Aika ärsyttävää, koska paketti saapui postiin, joka ei ole kovin lähellä ja nyt pienen kynän kanssa voi olla paljon säätöä.

Näiden kanssa sujuu hyvin niin kauan kunnes tuote on palautettava. Silloin alkaa ongelmat: palautus maksettava itse, saako rahat takaisin tuotteesta yms. Katsoin heidän sivultaan, ettei ole kivijalkakauppaa Suomessa, itse en ainakaan tilaisi. Samoja tuotteita saa Suomestakin luotettavista kaupoista luotettavilla tilausehdoilla.

Vierailija
17/18 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin shampoopullon, tuli parissa päivässä ja kaikki meni loistavasti. Tilaan uudestaankin!

Vierailija
18/18 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut useasti ja tuotteet saapuvat kolmessa päivässä. Ei ongelmia koskaan, palauttaa ei ole tarvinnut. Suosittelen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä