Sinkkuelämää-Carrie on raivostuttava!
Eihän se osaa näytellä yhtään! En tajua miten pystyin vielä muutama vuosi sitten tuijottamaan tuota sarjaa tuotantokauden verran päivässä... Se vaan ylinäyttelee, keimailee kameralle jatkuvasti (ei ole ikinä sellaisessa asennossa tms. että näyttäisi rumalta/epäviehättävältä jne) ja puhuukin todella raivostuttavan itseriittoisesti. Muut näyttelijät sen sijaan ovat aika ihania!
Mitäs te olette mieltä?
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 23:49"]
Ne leffat oli kyllä luokattoman huonoja. Tai no ykkönen vielä menetteli, mutta kakkonen aiheutti jo sellaista myötähäpeää, että halusin poistua salista kesken näytöksen.
[/quote]
aijaa, mulla oli taas päinvastoin. tai se meni varmaan niin, että en odottanut kakkoseltakaan enää mitään kun ykkönen oli niin shaibaa että se yllätti positiivisesti.
mun mielestä siinä ykkösessä kukaan roolihahmoista ei ollut samanlainen kuin sarjassa, ja muutenkin se oli pelkkää tuotesijoittelua ja mainostamista. Vaikka Carrie olikin kenkäfriikki sarjassa, niin ainoat merkit mitä siinä mainittiin taisi olla Manolo Blahnik ja Jimmy Choo eikä niitäkään mitenkään koko ajan, ja sitten se ykkösleffa oli vaan sellaista brändituotteiden esittelyä. Se hääpukukohtaus oli naurettava, samoin se kun antoi sille assarilleen jonkun Vuittonin (?) laukun.
Jep, en ymmärrä miten niin monet naiset ihailevat Carrieta! Kyseessä on todella itsekeskeinen, pikkumainen ja konfliktinhakuinen hahmo, joka sarjan aikana ihan itse tuhoaa n. 90% lupaavista ihmissuhteistaan. No, ehkä siksi onkin sopivaa että hän päätyy yhteen Kihon kanssa, Kiho kun on toinen itsekeskeinen ja manipuloiva ihminen...
syy siihen että ne leffat oli huonoja oli se että niihen laitettiin alhainen ikäraja kuten usein jenkeissä jotta saataisiin mahdollisimman paljon katsojia. Tuon alhaisen ikärajan takia kaikki se härskiys / suora puhuminen seksistä mikä oli sarjassa jouduttiin poistamaan. Eli niistä tuli 12-vuotiaiden leffoja.
Joo ei ihme että oli kaikenlaista ongelmaa parikymppisenä parisuhteissani, koska Carrie oli roolimallini :D
Siis senhän toi sarja opettaa, että jos on kaikki hyvin elämässä niin yritä etsiä joku vika tai jotain että mikä saa kaiken pilalle, keskity vaan huonoihin piirteisiin ihanissa ihmisissä.
Aina oikein etsimällä etsin ongelmia parisuhteissa ja ihmissuhteissa yleensäkin.
Sinkkuilinkin sitten melkein 30-vuotiaaksi asti (toki kevyttä deittailua oli noin aikoinakin) sitten tajusin että noi sinkkuelämät on kyllä pilanneet mun käsityksen miehiin.
Tuotesijoittelu on aika hauskaa, kun katsoo vaatteita ja kenkiä pidemmälle. Ladyt esim. juovat aina Dom Perignonia ja pulloa väännellään, niin että etiketti varmasti näkyy.
Tämä sarja meni suomalaisnaisiin kuin häkä :D Sama juttu kuin Kauniit ja rohkeat 90-luvulla. Kumpikin otettiin useimmiten tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä sarja meni suomalaisnaisiin kuin häkä :D Sama juttu kuin Kauniit ja rohkeat 90-luvulla. Kumpikin otettiin useimmiten tosissaan.
No kyllä Sex and the city oli aika suosittu ihan läpi Euroopan...
Kun Carriella on surkeaa (aina oman itsekeskeytensä takia) niin kaikki pysähtyy ja häntä pitää lelliä ja kaikki pitää tehdä hänen puolestaan, AAARRGH!
Toinen inhokkihahmoni tv-sarjoista on Jax Teller, siinä kanssa niin itsekeskeinen oksetus että huhhuh. Ja moni vielä kuolaa sitä, en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se osaa näytellä yhtään! En tajua miten pystyin vielä muutama vuosi sitten tuijottamaan tuota sarjaa tuotantokauden verran päivässä... Se vaan ylinäyttelee, keimailee kameralle jatkuvasti (ei ole ikinä sellaisessa asennossa tms. että näyttäisi rumalta/epäviehättävältä jne) ja puhuukin todella raivostuttavan itseriittoisesti. Muut näyttelijät sen sijaan ovat aika ihania!
Mitäs te olette mieltä?
Miksi ihmeessä katsoit sitä - ja vielä uudelleen? En tajua. En ole koskaan pystynyt katsomaan ainuttakaan jaksoa koska kypsyin ip-lehtien Sinkkuelämää -hehkutukseen jo heti alussa.
Nykyään se nolostuttaa mua niin paljon, etten kehtaa enää katsoa. Silloin alkuaikoina se oli jotenkin erikoinen ja räväkkä.
On ollut mun lempisarjoja joskus, mutta en uskalla enää uusintoja katsoa, kun Carrie käy kerta kerralta niin paljon ärsyttävämmäksi! :'D Muista hahmoista tykkään ja sarjassa vaan on "sitä jotain", en tiedä, kai se juontaa juurensa siihen, kun sarjaa tuli seurattua teininä ja silloinhan se oli tosi hyvä sarja. Aika keskivertohan se loppujen lopuksi on.
SJP onkin katsonut aiheellisesti sanoa jossain mainoksessa (näkyi telkkarissa, oisko ollut H&M tai joku muu ruåtsifirma), ettei luonteeltaan muistuta lainkaan Carrieta. :D
Minä en tykkää kans carriesta yhtään!!
Muuten katsoin eilen sarjaa, jaksoilla pyörittiin kihon ja natashan häiden ympärillä ja miten carrie oli niin raivoissaan ja loukkanunut. Kihohan ei halunnut mennä naimisiin carrien kanssa.
Kuitenkin siinä tokassa leffassa, ylläri pylläri oli aiden jonka kanssa carrie ei halunnut naimisiin, mutta sitoutui kuitenkin kihoon. Mut eihän se, no big deal. Kunhan neiti on tyytyväinen.
Toivottavasti selitin ymmärettävästi.
Seksikolumnistiksi se carrie on kyllä tosi estoinen! Vaivaantuu ja haluaa aina heti vaihtaa puheenaihetta kun samantha selostaa seksijuttujaan. Ja siinä yhessäkin jaksossa missä ne pelas pullonpyöritystä niin sille oli ihan kauhea kynnys pussata naista. Siis se on mun mielestä jopa estoisempi kuin charlotte vaikka charlottekin antaa useimmiten itsestään tosi siveän kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Seksikolumnistiksi se carrie on kyllä tosi estoinen! Vaivaantuu ja haluaa aina heti vaihtaa puheenaihetta kun samantha selostaa seksijuttujaan. Ja siinä yhessäkin jaksossa missä ne pelas pullonpyöritystä niin sille oli ihan kauhea kynnys pussata naista. Siis se on mun mielestä jopa estoisempi kuin charlotte vaikka charlottekin antaa useimmiten itsestään tosi siveän kuvan.
Mäkin olen ihmetellyt tota, kaikesta vähänkin"poikkeavasta" kauhea haloo... voi luoja. Jotenkin niin teinimeininkiä kaikin puolin vaikka kyse on sentään ihan aikuisista naisista. Ja mä kyllä tykkään Carriestä, vaikka raivostuttava välillä onkin.😊
Onko kellään muuten selitystä tai teoriaa sille miksi Carrie on vitoskaudessa triplasti ärsyttävämpi kuin normaalisti? Toki SJP oli silloin raskaana ja kävi joku hiusmoka minkä takia piti hiukset leikata lyhyeksi mutta eihän tuollaisen fiktiivisen hahmon käytökseen pitäisi vaikuttaa.
Se Samanthan kuriirin suihinoton paheksuminen, "I'm gonna get laaaid I'm gonna get laa-aaaiid" yms rasittavaa käytöstä. Vai kuvittelenko? :D
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 23:49"]
Ne leffat oli kyllä luokattoman huonoja. Tai no ykkönen vielä menetteli, mutta kakkonen aiheutti jo sellaista myötähäpeää, että halusin poistua salista kesken näytöksen.
aijaa, mulla oli taas päinvastoin. tai se meni varmaan niin, että en odottanut kakkoseltakaan enää mitään kun ykkönen oli niin shaibaa että se yllätti positiivisesti.
mun mielestä siinä ykkösessä kukaan roolihahmoista ei ollut samanlainen kuin sarjassa, ja muutenkin se oli pelkkää tuotesijoittelua ja mainostamista. Vaikka Carrie olikin kenkäfriikki sarjassa, niin ainoat merkit mitä siinä mainittiin taisi olla Manolo Blahnik ja Jimmy Choo eikä niitäkään mitenkään koko ajan, ja sitten se ykkösleffa oli vaan sellaista brändituotteiden esittelyä. Se hääpukukohtaus oli naurettava, samoin se kun antoi sille assarilleen jonkun Vuittonin (?) laukun.
Ekan elokuvan paras kohta oli juuri se, kun esiteltiin eri muodinluojien hääpukuja.