Ärsyttää miehen "flirttailu" facebookissa
Siis esim. vanhojen (naispuolisten) koulukavereitten sivuille jotain 2-mielistä juttua heittää, tehnyt sitä jo kauan sitten ennenkin, monta kertaa. Satuin kerran näkemään sen s-postissa ihan, kun sen joku vanha nais-koulukaveri kyseli, että oliko liian rankkaa juttua kun poistit ketjun, että toivottavasti ei tullut hankaluuksia kotona (en muista ehdinkö nähdä itse keskustelua).
Nyt taas jotain sen saman tyypin seinällä, jostain niiden luokkakokouksesta kuvia, missä tää pullea muija istuu mieheni sylissä ja sitten jotain että olipa pehmeä istua ja jostain toisesta muijasta siihen kommentoitu jotain että hän tietä sen kanssa tms. (siis kirjoittelee samassa ketjussa) ja siis mies tätä tyhmää juttua siinä alunperin ei juurikaan häntä alunperin koskevassa ketjussa aloittanut (kyseessä alunperin valokuva, josta kommentoitiin muita siinä olevia ihmisä, ja mieheni on vaan "istuinalustana" tälle pullealle ent. koulukaverilleen).
Ja mieheni vielä lopettaa ketjun viittaillen jotenkin typerästi vitsinä johonkin muka stondikseen tms. ...
Muutenkin hän kauheasti kommentoi fb:ssä aina ja kaikkeen siis joillekin muille ihmisille.
Ihan sama - ihan jees, en halua olla sikäli mikään mustasukkainen jostain läpän heitosta.
Mutta kun hän muutoin kotona on just sellianen ärsyttävä masentunut murjottaja kiukuttelija lapsille huutaja. Sitten kännipäissään (tai muuten vaan jäädessään sohvalle nukkumaan?) kännykästään jaksaa facessa niiiiiin olla seuramiestä niin seuramiestä.
Esim nyt kun oli työmatkalla, on tod.näk. juonut ainakin melkeni joka ilta ainakin vähän jotain, lapset hoitanut niin näin. No nyt kun olen kotona, painoi nukkumaan, kun varmaan ei viitsinyt juoda kun kärsinyt päänsärkyjä juomisesta tarpeeks ja jaksaa olla pari iltaa ilman.
Ärsyttää siis ylipäänsä hänen mairea esiintymisensä puhelimessa,naapureille, äidilleen, ja etenkin facebookissa... ja kotona on ihan toinen ihminen.
Itse en muista että olisin ikinä flirttailevasti tms. kirjoittanut facessa kellekään miespuoliselle tutulleni, niin että se voisi olla mitenkään siten tulkittavissa että flirttailisin tai edes "leikisti" säätäisin mitään muiden miesten kanssa.
Vai olenko vain vainoharhainen nipo ämmä?
Kommentit (29)
Minä en hyväksyisi tuollaista käytöstä, että joku toinen akka ois sylissä kuvassa tai muutakaan flirttailua. Kysy siltä mieheltä olisiko sen mielestä ok, että säkin siellä työmatkalla istuskelisit muiden sylissä ja kyselisit vitsillä tuliko stondis..
Sun miehes on ap täys mulkku ja todennäköisesti sen itsetunto mataa niin alhaalla, että tekee sulle tollaista. Kokeile mitä tapahtuu, kun teet ite samalla tapaa ja anna tilanteen vaan kärjistyä, ni näet kuoriutuuko siitä vieläpä välivaltainenkin. Sitä ennen kandee valita joku sen viimeaikainen juttu esimerkiksi ja viitata siihen, kun sanot, että saa maistaa omaa lääkettään. Äläkä pelkää, jos mun vaimo käyttäytyisi mua kohtaan tuolla tavalla, niin ei menisi kahta sekuntia kauempaa, kun näyttäisin närhen munat. Mutta ei hän käyttäydy, me molemmat tiedämme aika hyvin rajat, jonka rajoissa voi flirttailla, jos sitä voi edes flirttailuksi kutsua. Paremminkin se voisi olla hyvän tuulen jakamista vailla sellaista taka-ajatusta.
Jos mies on munaton vässykkä, niin mitä väliä keinotekoisella facekäytöksellä on? Eihän ne johda mihinkään eikä hänestä ole mihinkään. Se sitä samaa keinotekoisuutta mitä siellä muutenkin pidetään yllä. Hän vain haluaa näyttää muille että on kiva seuramies ja hyvä tyyppi, vaikka todellisuudessa elämässä ei ole mitään kivaa. Sehän aivan normia.
Hän voi myös esittää että kotona menee kivasti ja kiva muija, vaikkei muija tee mitään muuta kuin vahvaa hänen somekäytöstään.
Ap, sun itsekunnioitus kasvaisi varmaan huimasti, jos saisit vain jätettyä tuommoisen äijän.
Itse seurustelin vähän tuollaisen ihmisen kanssa. Ei kyllä ollut facessa se äijä silloin. Muiden ihmisten esitti aina jotain hypersosiaalista, väänsi jatkuvasti typerää, usein kaksimielistä vitsiä ja hirnui perään isoon ääneen. Piti t-paitoja, joissa oli naisia loukkaavia tekstejä. Aina löytyi jostain jotain uusia tyyppejä, jotka kestivät katsella sitä vähän aikaa. Mun kanssa se oli aina naama norsunvitulla ja jos tavattiin ihmisiä, se saattoi blokata porukasta niin, että meni aina mun eteen seisomaan. Baarissa roikkui joka ilta lirkuttelemassa naisille. Silmät aukesi kun sisko sanoi yhteisen loman jälkeen, että eihän se mies mua huomaa ollenkaan, ei edes katso mua päin. Kun juteltiin siskon ja miehen kanssa, mies katsoi aina vaan siskoa ja puhui vaan sille yksikön toisessa persoonassa.
Joo, sai tyyppi lentää lopulta menemään. Oli muuten sille aika iso järkytys. :D Ei se olisi ikinä voinut uskoa, että mä voisin jättää "niin hyvän" miehen. :D Teki mun itsetunnolle todella hyvää.
Nyt heitän vitsiksi...mutta eikös tuo, että miehesi oli "pehmeä istuinalusta" ole hyvä asia? Mieti jos siellä olisi puhuttu kovasta istuinalustasta! Sitten vasta olisikin mietityttänyt ja ollut kaksimielistä. :)
Mut joo.. ei toi sun miehen toiminta asiallista ole.
Miehesi on netti/someriippuvainen, koska jaksaa olla vain siellä kunnollinen. Minusta arkipäivän elämä tulee ensisijaisesti hoitaa ja sen jälkeen vasta some-elämä. Kuulostaa ehkä myös, että hänellä on persoonallisuus jotenkin jakautunut tai todellisuudentaju häilynyt, olisiko myös narsismia joukossa (narsismihan on paradoksi; todellisuudessaha ihminen kokee olevansa mitätön, vaikka esittää kaikkivoipaa ja suureellista. Sanalla sanoen hänellä on häilyvä itsetunto ja minäkuva). Hänellä on todella huono itsetunto eikä tuollainen valheeseen perustuva pönkittäminen kyllä asiaa auta.
Jutuistasi päätellen miehesi on henkisesti sairas. Tuskinpa itse tajuaa asian ongelmaksi eikä sun kuulu miestäsi hoitoaa.
Mies aavisti sen mitä tuleman pitää ja piti suhteita lämpiminä että löytää jonkin kivan tyypin rinnalleen. Todennäköisesti nyt juuri pitää hauskaa sen rakkaan kanssa ja suo tälle kaiken huomion.
Todennäköisesti miehesi etsii jännitystä elämään. Ehkä menettänyt mielenkiintonsa sinuun ja haluaisi varmaan eroon sinusta menettämättä kaikkea.
Jos mulla on ollut peliä jonkun naimisissa olevan miehen kanssa ja mies on on ihastunut tai viehättynyt minuun, niin monesti hän alkaa kommentoida, tykätä, yms facessa. Itse olen miettinyt että eikö vaimot huomaa mitään!?! Ja jos siis multa kysytään, niin kyllä, mustasukkaisuuteen ON aihetta.