Miksi syömishäiriöiset ei ota toisia huomioon laukoessaan..
asioita ja kritiikkiä omista vartalon "virheistään". Samassa seurassa on muita, joilla nämä "virheet" on potenssiin sata ja usein tällä häiriöisellä ei todellisuudessa koko "virhettä" edes ole tai sitten paljon löysää tarkoittaa sen verran rasvaa, ettei suonet sentään pullistele.
Nestepäistä prinsessa-toimintaa, sanon ma. Näin toimivilla, joihin olen törmännyt, ei ihan mitään sairaalatason anoreksiaa ole, ovat rasvattomia, mutta kuitenkin lihasta on vielä ehkä tavisnaista enemmän. Mutta olemattomilla kaloreilla elävät ja sairaalloista kuntoilua. Tiedän diagnooseina olevan anoreksiaa, ortoreksiaa ja bulimiaa. Aivan tajuttoman epäkohteliasta ja muita huomioonottamatonta laukoa noita kommentteja oman kehon vioista seurassa, jossa kaikennäköisiä ihmisiä.
Onko seuraani osunut diivamaisia, nestehattuisia ihmsiiä, joilla sattuu olemaan syömishäiriö vai kuuluuko sairauteen?
Kommentit (26)
En tiedä minkä näköinen tai kokoinen aloittaja on, mutta jos minä bmi18,4 rimppakinttu sanon että maha on vähän kasvanut, niin pahastuuko ap tästä? Jos minä vingun peilin edessä etten voi laittaa tätä mekkoa koska näytän omaan silmääni huonolta, niin loukkaantuuko joku runsaammilla kiloilla varustettu sanomastani? Olen täysin terve, mutta kyllähän naista kuin naista vituttaa jos omaan silmään on jokin ruumiinosa muuttunut "väärään" suuntaan.
Onko ap sinun vitutuksesi sitä, että tiedät sanojien olevan syömishäiriöisiä, vai että joku joka sinun silmääsi on rasvattomampi kuin sinä, valittelee kilojaan? Tässä on huomatta ero meinaan.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 20:38"]
asioita ja kritiikkiä omista vartalon "virheistään". Samassa seurassa on muita, joilla nämä "virheet" on potenssiin sata ja usein tällä häiriöisellä ei todellisuudessa koko "virhettä" edes ole tai sitten paljon löysää tarkoittaa sen verran rasvaa, ettei suonet sentään pullistele.
Nestepäistä prinsessa-toimintaa, sanon ma. Näin toimivilla, joihin olen törmännyt, ei ihan mitään sairaalatason anoreksiaa ole, ovat rasvattomia, mutta kuitenkin lihasta on vielä ehkä tavisnaista enemmän. Mutta olemattomilla kaloreilla elävät ja sairaalloista kuntoilua. Tiedän diagnooseina olevan anoreksiaa, ortoreksiaa ja bulimiaa. Aivan tajuttoman epäkohteliasta ja muita huomioonottamatonta laukoa noita kommentteja oman kehon vioista seurassa, jossa kaikennäköisiä ihmisiä.
Onko seuraani osunut diivamaisia, nestehattuisia ihmsiiä, joilla sattuu olemaan syömishäiriö vai kuuluuko sairauteen?
[/quote]
Näin puhuu kateellinen läski. Laihduta niin ei tuu niin helposti paha mieli kaikesta.
[/quote]
En ole läski, vyötärönympärys 62cm ja lantio 90cm. Lihastakin löytyy. Surettaa ja ihmetyttää samassa seurassa olevien lihavien tai normaalipainoistenkin, jotka ei kovin timmissä kunnossa ole puolesta. Kun monesti sen vaan näkee, että puheet sattuu näihin ihmisiin.
t.ap
No onpa ikävää yleistystä ap:lta. Minä sairastin syömishäiriötä 20 vuotta, enkä taatusti tuonut mitään siihen liittyvääkään julkisesti esille, saati että olisin kelvotonta kehoani arvioinut ääneen.
Olisiko mahdollista että nämä tuntemasi ihmiset nyt sattuvat vaan olemaan kusipäitä, jotka sairastavat lisäksi jotain syömishäiriötä, eikä niin, että kaikki syömishäiriöiset olisivat tuollaisia.
Suurinta osaa stömishäiriöitä sairastavista et sutä paitsi koskaan tunnistaisi mistään, koska tärkeintä on sairauden salaaminen keinolla millä hyvänsä. Kai tiesit, että vain häviävän pieni osa syömishäiriöisistä on sairaalloisen hoikkia, eli ylkonäöstäkäön et saa osviittaa salatusta sairaudesta.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 21:30"]
En tiedä minkä näköinen tai kokoinen aloittaja on, mutta jos minä bmi18,4 rimppakinttu sanon että maha on vähän kasvanut, niin pahastuuko ap tästä? Jos minä vingun peilin edessä etten voi laittaa tätä mekkoa koska näytän omaan silmääni huonolta, niin loukkaantuuko joku runsaammilla kiloilla varustettu sanomastani? Olen täysin terve, mutta kyllähän naista kuin naista vituttaa jos omaan silmään on jokin ruumiinosa muuttunut "väärään" suuntaan.
Onko ap sinun vitutuksesi sitä, että tiedät sanojien olevan syömishäiriöisiä, vai että joku joka sinun silmääsi on rasvattomampi kuin sinä, valittelee kilojaan? Tässä on huomatta ero meinaan.
[/quote]
ei terveitsetuntoista, aikuista pitäisi oma vartalo noin vaivata.
^siis hetkonen, jos vaikka 7kg lihominen ottaa pattiin niin ihmisellä ei ole terve itsetunto niinkö? EIköhän tuossakin ole enemmän väliä sillä, mitä asialle meinaa tehdä ja kuinka (lähteekö ylimääräinen massa fiksulla, pitkäjänteisellä syömisellä vai ollaanko pakkomielteisellä mehukuurilla jne), vai jääkö sitä märehtimään ja vihaamana itseään.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 20:49"]Ap, luuletko, että se kiusaa teitä muita? Kyseessä on sairaus, ei vittuilu.
[/quote]No vaikka olisi sairas, voisi kuitenkin käyttäytyä. Ei sairaus edellytä huonoa käytöstä.