Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu? Oon laihiksella ollut viikon

Vierailija
07.03.2014 |

Ja mulla on nälkä. Mutta silti oksettaa ihan kauheesti, enkä pysty syödä vaikka nälkä! Tänään oon saanut 1000 kcal alas, ihan kylmä hiki tuli päälle, kun yritin äsken tonnikalaa syödä, puolet purkista sain menemään.

Raskaana en oo. Kipeenä en oo. Pelkään säästöliekkiä. Mutta ajatuskin syömisestä etoo, vaikka mähä kurnii.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis maha . Ennakoiva tekstinsyöttö temppuilee. ap

Vierailija
2/8 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oon syönyt

Aamu: Kaurapuuroa ja appelsiini

Töissä: Kanasalaatti ja uunissa paistettu leipä

Äsken se puoli tonnikalapurkkia.

Enempää en saa alas. Eilen oli sama juttu. Urheilin ja silti just ja just 1200 kcal sain menemään, illalla meni puolet rahkasta roskiin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole ihan terve suhde ruokailuun, itseesi tms. siksi.

Vierailija
4/8 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tää on ihan selvästi fyysistä. Kohta meen tonne vessaan oksentamaan. Kylmä hiki päällä. En mä ketoosiinkaan voi olla menossa, kun syön puuroa ja leipää. ap

Vierailija
5/8 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus teininä sama, kun unohdin syödä.ruokaväli venyi niin pitkäksi että alkoi oksettaa eikä kyennyt enää syömään vaikka nälkä kurni niin että sattui.

oli pakko vaan pakottaa itsenä syömään pieniä annoksia vaikka ei yhtään ois tehny mieli/pystynyt. Nukkuminen auttoi myös.. tsemppiä.se on kamalaa.mulla kävi näin pari kertaa.mut pakota jotakin alas..ja vielä että saatoin oksentaa syömisen perään kun teki niin pahaa.

Vierailija
6/8 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mun ateriavälit on kyllä pitkiä, luulisin. Ehkä mä käyn töitten jälkeen kaupassa ja ostan vaikka omenan, vaikka jo ajatuskin oksettaa. ap

Vierailija
7/8 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile sokeroimatonta mehukeittoa desin vessan. Sillä saat toivottavasti helpotusta ja sit saat syötyy.

Ruokailujen välit 2-4 tuntia. Yö erikseen. 

Sulle pitäis tehdä ruokaohjelma. Eikä niin et itse lasket kaloreita. Helpottaa syömistä.

Vierailija
8/8 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sulla on mahatauti tai sitten tuo on jotain psyykkistä. Ehkä.

Sun pitää syödä enemmän. Et voi pitempään jatkaa tuollaista kitukuuria. Siinä ei ole mitään järkeä. t. kymmeniä kiloja laihduttanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan