Miten ikinä pystyn eroamaan kun mies tekee asiasta niin hankalan?
Elikkä, meidän suhde on muuttunut kämppissuhteeksi, olen yrittänyt jutella miehelleni asiasta ja yrittänyt kertoa että hänkin voisi panostaa suhteeseemme. En minä sitä yksin pysty tekemään (olen yrittänyt..) Häntä ei kiinnosta yhtään. Muutenkin suuttuu aina kun yritän jutella näistä :) Seksiäkään meillä ei oikeastaan enää ole. Arvomme eivät kohtaa enkä jaksa miehen negatiivisuutta enää tippaakaan. Suhde on siis turha, kituuttelua. En ole yhtään onnellinen.
No nyt olen ihan kypsä, haluan erota mutta en uskalla sanoa sitä suoraan miehelleni. Olemme ennenkin olleet tässä pisteessä ja silloin se oli kamalaa, mies raivostui totaalisesti ja sanoi että kaikki tavarat kuuluvat hänelle koska hän on maksanut enemmän kaikesta. Hänen mukaansa en ole velvollinen saamaan mitään. En jaksaisi millään käydä tuota samaa läpi. Ja kaikki ne törkeät kommentit mitä hän on minusta käyttänyt, en kestä!! Hän kyllä jaksaa sitä vaikka kuinka kauan, ei siis rauhoitu. Henkinen kantti ei ole minulla tarpeeksi vahva tuohon kaikkeen mitä tuleman pitää.
Ystäviä minulla ei tällä paikkakunnalla ole eikä sukulaisia kenen luokse voisin mennä. Työ minulla kuitenkin on, joten en hirveä kauas voi lähteä.
Miten pääsisin tästä suhteesta pois ilman tuota kaikkea?
Kommentit (11)
Jätä kamppeet kun se on VAAN tavaraa. Kaupasta saat lisää ja juuri mieleisiäsi.
Jätä kamppeet kun se on VAAN tavaraa. Kaupasta saat lisää ja juuri mieleisiäsi.
Minäkin unohtaisin romut, etsisin asunnon ja laittaisin hakemuksen menemään. Kun asunto on hankittuna, niin muuttoviikonloppuna pakkaisin tarpeelliset kamppeet ja toteaisin ukolle, että "kiitti nyt riitti". Oikeasti se on vain tavaraa, uutta saa aina pikkuhiljaa keräiltyä.
Ja jos siis olette naimisissa ilman avioehtoa, niin laitat asianajajan hoitamaan paperityöt ja tavaroiden osituksen. Ja siinäkin kannattaa tapella mahdollisimman vähän joistain cd-levyistä, yms.
Tiedän mistä puhun, oma tupa ja oma lupa oli aivan mahtava tunne :) Sitä jotenkin syntyy uudestaan, kun on jättänyt epämukavuuden taakse.
Eli teillä ei ole lapsia? Jos näin on, niin häivy nopeasti. Hanki jostain uusi asunto ja valmistele muutto ennen kuin jätät eropaperit. Suhteen tulevaisuus vaikuttaa toivottomalta ja mies erittäin itsekeskeiseltä.
Minä luetteloisin ja kuvaisin kaiken omaisuuden, hankkisin hiljaisuudessa vuokra-asunnon, muuttaisin, jättäisin eropaperit ja pyytäisin omaisuuden ositusta.
Ei ole lapsia. Onneksi. Joku muu saa ne lapset tälle miehelle synnyttää..
Mitenhän näiden tavaroiden kanssa? En IKINÄ pääse tavaroiden kanssa ulos kun mies saa tietää. En vaikka ottaisin pelkän tuolin mukaani. Onko tähän olemassa jokin ratkaisu?
Jättäisin kamat sinne ja lähtisin vaikka pelkän vaatenyytin kanssa. Omaisuuden osittaja sitten jakaa kamppeet myöhemmin. Alkuun sitä pärjää kyllä vähälläkin tavaramäärällä. Patjan ja hätävara-astiat voit varmaan investoida.
Oletteko naimisissa? Jos olette, niin puolet yhteisestä omaisuudestanne kuuluu sinulle täysin siitä riippumatta, kuka sen on maksanut.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 19:29"]
Ei ole lapsia. Onneksi. Joku muu saa ne lapset tälle miehelle synnyttää..
Mitenhän näiden tavaroiden kanssa? En IKINÄ pääse tavaroiden kanssa ulos kun mies saa tietää. En vaikka ottaisin pelkän tuolin mukaani. Onko tähän olemassa jokin ratkaisu?
[/quote]Mitä sinä tavaralla? Sitä saa puoli-ilmaiseksi kirpparilta.