Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mä ahdistun aina, kun vieraita tulossa?

Vierailija
07.03.2014 |

Mua ahdistaa jo monta päivää etukäteen ja tekisi mieli keksiä tekosyy, että joutuisivat jättämään vierailun välistä.

Nytkin olen ihan stressinä täällä, kun KAVERINI tulossa huomenna :(

Ja siis jos olisin yksin kotona, en panikoisi ja stressaisi. Mutta kun täällä on nuo lapset ja hyvässä lykyssä mieskin. Ahdistaa ajatus, että lapset vaan huutaa ja tappelee ja en pysty pitämään itseäni kasassa jotenkin ja kaikki aika menee lapsiin, enkä pysty kaverin kanssa juttelemaan. Inhottavaa :(

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivo, että se mies tosiaan on paikalla, sehän VOISI hoitaa ne tenavat siellä, jotta voit paremmin olla kaverisi kanssa.

Mutta jatkoon, niin kauan kuin lapsesi ovat "tuollaisia", treffaa kamuja muualla, kahvilassa, ruokailemassa, baarissa, kävelyllä tms, niin ei tarvii stressata.

Vierailija
2/17 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olenkin aina pyrkinyt tapaamaan. Nyt kaveri halusi ehdottomasti tulla käymään. En kehdannut kieltäytyä.

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit vaan tsemii, älä pelkää liikaa!

Vierailija
4/17 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tykkää kestitä vieraita tai kyläillä, muakin ahdistaa

Vierailija
5/17 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään tykkää! Enkä saa edes siivottua kun stressaan ja sitten vasta stressaakin että mitä kaveri ajattelee jos on sotkuista. Inhottava kierre! Usein tulee peruttua kyläilyt.

Vierailija
6/17 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 20:09"]

En mäkään tykkää! Enkä saa edes siivottua kun stressaan ja sitten vasta stressaakin että mitä kaveri ajattelee jos on sotkuista. Inhottava kierre! Usein tulee peruttua kyläilyt.

[/quote]

Yritä siivota edes pääsi kuntoon...

Vierailija
7/17 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei miehesi hoida lapsia kun sinulla on ystävä kylässä?

Vierailija
8/17 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin siksi meillä ei käy koskaan vieraita! Ja kaikki tutut tietääkin sen ;)

Vierailija
9/17 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 20:11"]

[/quote]

[/quote]

Sinunko pääsi on sitten kunnossa kun on noin kova tarve aukoa päätä toisille?

Vierailija
10/17 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on pinnallista. Mitä varten se kaveri tulee kylään, tapaamaan sua ja juttelemaan vai tekemään jonkun kodinkunto-/lasten käytösarvion?

Vierailija
11/17 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 20:16"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 20:11"]

[/quote]

[/quote]

Sinunko pääsi on sitten kunnossa kun on noin kova tarve aukoa päätä toisille?

[/quote]

En mä mitään päätäni auo, mutta pää pitää saada kuntoon, jotta ei pelkää ns tavallista elämää. Sori, etten osaa kertoa sitä sadan lauseen korulausein.

Vierailija
12/17 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan että mussa on vähän sama piirre. Onkohan sitä jotenkin täydellisyyden tavoittelija luonteeltaan? Haluaisin että koti on nuhteettomassa kunnossa ja lapset käyttäytyisivät nätisti kun on vieraita, mutta eihän se aina niin mene. Lapset ovat lapsia ja arki on kiireistä, niin ei ole "tarpeeksi" siistiäkään. Ymmärrän mitä tarkoitatte. Itsekin stressaannun välillä ja myönnän, olen joskus perunut kyläilynkin ilman syytä.

Vierailija
13/17 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat. Itse ahdistun myös vierailuista. En pidä vieraiden passaamisesta, enkä tarjottavien suunittelusta. En myöskään itse tykkää mennä vierailulle.

Inhoan tuppailevia kysymyksiä meidän elämästä, vaikka ei meillä mitään salaisuuksia ole.

Onneksi meille ei kovin usein kukaan änkeä, eikä pyydä kylään. Tykätään olla omissa oloissamme.

Vierailija
14/17 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama juttu, etukäteen en ole yhtään innostunut vieraista, mutta sitten kuitenkin kun vieraat ovat läsnä, onkin ihan mukavaa.

Vierailija
15/17 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama! Ja sitten kun tosiaan vieraat ovat paikalla kaikki jännitys katoaa mikä on mennyt suunnitteluun ja siivoamiseen. Ja ettei siivoamisella ollutkaan, taaskaan, merkitystä. Inhoan vain sitä etukäteissuunnittelua joka paisuu.

Vierailija
16/17 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 20:19"]

No jopas on pinnallista. Mitä varten se kaveri tulee kylään, tapaamaan sua ja juttelemaan vai tekemään jonkun kodinkunto-/lasten käytösarvion?

[/quote]

Minun kaverini ainakin syynäävät siisteystason pyykkikoria myöten. Eräs toinen puolestaan etsi pölyjä parisängyn alta. Kyllästyin totaalisesti suursiivouksiin ja jännittämiseen ja tapaan ihmisiä vain kahviloissa ja ravintoloissa.

Vierailija
17/17 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen ja olen tunnistanut sen liittyvät introverttiin ihmistyyppiin, jollainen itse olen. Perfektionisti, omissa oloissani viihtyvä. Innostun kun joku ilmoittaa tulevan kylään, mutta sitten ahdistun, kun haluan kaiken olevan tip top ja vaikka kaveri ilmoittaa, että mitään ei tarvitse kahvin kanssa tarjota, niin alan jo stressaamaan mitä kaikkea pitäisi leipoa ja olla tarjolla...Nykyään välttelen kutsumasta ketään kylään, ennemmin tapaan ihmisiä kahviloissa tms.