Kumpaa panisit mielummin, Sarasvuota vai Enbuskea?
Itse pakko sano, että Sarasvuota.
Ja vastatkaa jompikumpi, "en kumpaakaan" vastaukset on tylsiä.
Kommentit (52)
Enbuskea, koska Sarasvuo on niin ärsyttävä.
Jos nuo on vaihtoehdot, niin Sarasvuota. Ihan hyvältä hän minun silmissäni kuitenkin näyttää.
Sarasvuo on jo niin vanha, että siksi Enbuske.
Jari voisi ottaa minut nyt vantterin ottein, olen 100% varma siitä, että Jari on Tuomasta parempi sängyssä ja onhan tämä muutenkin vetävämpi ja itsevarmempi. Tuomas voi kikattaa sängyssä ja jopa haista sieltä. Jarin dödöt taas pitää. Ja muukin ote. Huh, huh, kun tuhmat visiot jo levisi koko kroppaan. Jari kyllä osaa, Tuomas vaan haparoi naisten ollessa kyseessä.
Näkisin molempien olevan poikapari ja helposti semmoisen mielikuvan saakin, kun miettii kuinka viestittelevät toisilleen.
Yäk molemmat! Eli en todellakaan kumpaakaan. Mielummin vaikka ajankohtaisen pikku kakkosen Rudolf Hilleriä tai sitä kirjailijaa siitä uutuusvuodosta Kari Pervoa!
aika vastenmielesiä kumpikin, mutta jos ase ohimolla pitää valita niin Enbuske. Yäks...
Hyi hemmetti mitä vaihtoehtoja. Ei tähän voi löytää vastausta.
Enbuske. Mutta vain, jos olisi niin äärimmäinen tilanne, että maailman kohtalo riippuisi tästä panemisesta.
Sarasvuolla hyvä kroppa, enbuske treenaamaton mato. Eli sarasvui.
En oo varma miltä Enbuske näyttää. Onko joku Janne Kataja kakkonen silmälasilla ja puolikaljulla? Jos on, niin silloin Sarasvuota, mutta kännissä ja kannabiksen vaikutuksen alaisena. Ei pokka pitäis selvinpäin
Mikä sen Enbusken etunimi on? pekka vai tuomas , googletan sen. T.33
Ompelisin mieluummin itseni kiinni kuin hyppäisin sänkyyn noiden kanssa.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 20:46"]
Näkisin molempien olevan poikapari ja helposti semmoisen mielikuvan saakin, kun miettii kuinka viestittelevät toisilleen.
[/quote]
No en minä kyllä näkisi. Enkä kyllä muutenkaan voi kuvitella Sarasvuota panemassa ketään poikaparina. Muita julkkismiehiä kyllä - nam.
En kumpaakaan, ennemmin kuolisin. Oon hetero ja siinä pysyn, vaikka tappasitte.
Voisin kuvitella sen Sarasvuon tuijotuksen :oo
auts, AV:n vaikein kysymys ever. En pysty heti vastaamaan, enkä ole vama myöhemmästäkään.
Sarasvuota!