Joka kerta kun syön niin vatsa turpoo, varsinkin
tuosta pallean tienoilta. Onkohan kyse jostain joka vaatii lääkäriä?
Tätä on kestänyt 2-3 viikkoa. Minua ei satu mutta olo on kyllä vähän piukea.
Kommentit (12)
Lukaiseppa Paula Heinosen uusin kirja
Sama vika, ollut jo vuosia. Oikeesti - wtf? Pitäisikö meidän hakeutua jo tutkimuksiin vai meneekö vielä normaalin variaation piikkiin?
Nelonen lisää että Heinonen on luettu ja kaikenlaisia ruokavaliojusteerauksia koitettu.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 18:19"]
Minulla sama mutta koko vatsa turpoaa. Iltapäivällä housut kiristää niin että henkee ahdistaa ja vatsa on kun olisin viimeisilläni raskaana. Ei eroa syömisillä. Välillä turpoaa pelkäst vesilasillisesta.
[/quot
Mulla on ihan sama!
Voi äly, mun turvotus helpotti jo vähän pelkästään siitä että täältä löytyi kohtalotovereita :-) Oon pitänyt itseäni täytenä friikkinä kun jo se mainittu vesilasillinenkin kasvattaa futispallon pallean alle.
No mutta mitä tuolla sisuksissa tapahtuu kun maha kasvaa ihan valtavaksi kun syö? Eihän se nyt voi ihan normaalia olla?!
Alkaako teidän turvotus heti syötyä eli kun vatsalaukku täyttyy? Eikä vasta tunti, pari aterioinnin jälkeen? Mulla heti.
Mulla tuli mieleen palleatyrä, en tiedä sitten mitä muita oireita siinä on.
Mutta menkää ihmeessä lääkäriin, niin saatte ainakin tietää onko kyse jostain oikeasta ruoansulatushäiriöstä. Ei se normaalia ole, että maha ihan valtavaksi kasvaa. En ole kyllä yhtään sellaista tavannut, jolla ei turpoaisi ollenkaan...
Ruokapöydästä kun nousen niin maha jo turvoksissa. En edes ole suuri ruokainen, painoindeksi 19. ap
lopettakaa viljatuotteiden syönti, sen jälkeen lukekaa kirja vaaralliset viljat. Syökää kevyesti. Ei niitä viljatuotteita tarvitse mihinkään. Mulla helpotti parissa päivässä ku lopetin viljatuotteiden syönnin:)
Törmäsin just juttuu Hesarissa, vaan eipä tuossa oikeen mitään mullistavaa. http://www.hs.fi/terveys/Pullottavan+vatsan+aiheuttaa+jumiin+j%C3%A4%C3%A4nyt+kaasu++7+kysymyst%C3%A4+p%C3%B6mpp%C3%B6mahasta/a1394013351360
Minulla sama mutta koko vatsa turpoaa. Iltapäivällä housut kiristää niin että henkee ahdistaa ja vatsa on kun olisin viimeisilläni raskaana. Ei eroa syömisillä. Välillä turpoaa pelkäst vesilasillisesta.