Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun ostatte jonkun uuden vaatteen/kengät tms, teettekö tekin näin?

Vierailija
12.11.2020 |

Ja kyse ei nyt ole jostain vakkariostoksistanne, jotka ostatte vanhan rikki menneen tilalle, vaan jostain sellaisesta tuotteesta, jota ette ole ennen ostaneet.

Eli teettekö niin, että pidätte tuotetta näkösällä "koko ajan", eli kun istutte sohvalla niin laitatte esim. siihen tv:n eteen sen jotta voitte "tottua" tuotteeseen ja jos se vielä pitkien silmäilyjen jälkeen näyttää hyvältä ettekä tunnu kyllästyvän, vaan päinvastoin jopa tykästytte entistä enemmän siihen, niin voitte hyvillä mielin tehdä päätöksen ennen kuin otatte laput pois ja otatte tuotteen käyttöön?

En tiedä olenko jotenkin omituinen tehdessäni näin, mutta mä en vaan halua tehdä hutiostoksia, kun olen niitä tehnyt nuorempana monesti. Nykyään haluan olla 100% varma, että tuote tulee ahkeraan käyttöön.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee näin. Nykyään tiedän hyvin nopeasti, mistä vaatteesta tai asusteesta tulen pitämään ja ennustukseni pätee 99% varmuudella.

Joskus olisi pitänyt tehdä, kun nuorempana tuli aivan hirveästi hutiostoksia. Niistä on nyt opittu.

Vierailija
2/6 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tee näin. Nykyään tiedän hyvin nopeasti, mistä vaatteesta tai asusteesta tulen pitämään ja ennustukseni pätee 99% varmuudella.

Joskus olisi pitänyt tehdä, kun nuorempana tuli aivan hirveästi hutiostoksia. Niistä on nyt opittu.

Tuo on kyllä hyvä että tietää varmuudella tykkäävänsä ostoksestaan. En tiedä miksi mulla on vieläkin vaikeuksia tietää, ehkä on sitä pelkoa jäljellä niistä hutiostoksista. Ja mä useimmiten ostan vähän kalliimpaa, niin ei ole varaa sellaiseen mitä aiemmin on tullut tehtyä...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan sovituskopin peilikuva riittää kertomaan tulenko pitämään tuotetta vai en, jos yhtään epäilen niin en osta.

Vierailija
4/6 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hutiostoksia tulee lähinnä netissä kun laatu onkin huonompi kuin miltä kuvissa näytti.

Vierailija
5/6 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain katsele noin tuotetta, mutta kokeilen vielä kotonakin koon kannalta (jään usein kahden koon väliin) ja katson vielä tarkkaan, löytyykö jotain virheitä, vaikka kaupassa olen kokeillut. Minun pitää jo kaupassa täysin tykästyä tuotteeseen, ei ihan kivaa kannata kotiin asti päästää, kun aina jää käyttämättä.

Vierailija
6/6 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro. 5 lisää: Virheillä tarkoitan siis esim. ompeleiden ja kankaan purkautumista.