Olen surullinen kun vein aikanaan varatun miehen
Niin kauniisti hänen tyttärensä kirjoitti isänpäivänä facebookissa isästään. On kyllä hyvä että karma kosti tekoni.
Kommentit (21)
Mihin miehen veit? Veitkö jätskille puistoon vai paloiteltuna kaatopaikalle?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ketään voi viedä. Kai sitä omasta tahdosta lähtee suhteesta.
Tuntuu että vein. Olin silloin nuori ja nätti ja hän koko ajan kaipasi lapsiaan ja takuulla myös ex vaimoaan.
Toivottavasti karma osuu vielä, ja mies vaihtaa nuorempaan. Kuten hänellä on tapana.
Vierailija kirjoitti:
Miten karma kosti tekosi?
Menetin omaisuuteni, terveyteni ja lapseni.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti karma osuu vielä, ja mies vaihtaa nuorempaan. Kuten hänellä on tapana.
Hän on jo kuollut.
Mitenkäs tämä lapsiin liittyy vai kielsitkö tapaamasta heitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että vein. Olin silloin nuori ja nätti ja hän koko ajan kaipasi lapsiaan ja takuulla myös ex vaimoaan.
Sinäkö estit olemasta yhteydessä lapsiin? Jos näin on, niin melkoinen Riinis olet.
Vierailija kirjoitti:
Joo kielsin. Eivät enää isäänsä tavanneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on jo kuollut.
No, hänelle on nyt sitten lopullisesti kostettu. Tuskinpa jouduit kirveen kanssa silloin aikoinaan uhkaamaan että nyt lähdet minun matkaan tai muuten..!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on jo kuollut.
No, hänelle on nyt sitten lopullisesti kostettu. Tuskinpa jouduit kirveen kanssa silloin aikoinaan uhkaamaan että nyt lähdet minun matkaan tai muuten..!
Ei mun olisi pitänyt sotkeutua varattuun ja mun olisi pitänyt antaa lasten pitää yhteyttä isänsä kanssa. Olin silloin vaan niin nuori enkä älynnyt tuollaisia.
Ei hätää Chaczi. Jukka on jo siirtynyt seuraavaan hölm... siis rakkauteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on jo kuollut.
Ei mun olisi pitänyt sotkeutua varattuun ja mun olisi pitänyt antaa lasten pitää yhteyttä isänsä kanssa. Olin silloin vaan niin nuori enkä älynnyt tuollaisia.
Miksi tässäkin taas puhutaan niin kuin se mies olisi ollut joku tahdoton olento? Ihan itse hän teki päätöksen valitessaan sinut eikä lapsiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas melkoinen kultakimpale mieheksi jos tuohon ryhtyi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen vastuulla se silti oli ja hänen valintansa. Olisi voinut heittää sinut tienpientareelle ja nähdä lapsiaan, vaikka kuinka söpöläinen olisit.
Todennäköisesti olet perinyt huoruusgeenin äidiltäsi.80% naisista omaa kyseisen geenivirheen Suomessa.
Koskahan karma kostaa trollauksesi?
Ole trolli hiljaa tai vedän sua turpaan