Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylpylässä nähtyä, hiihtolomalla

Vierailija
07.03.2014 |

Pulikoimassa oli lähinnä vauvaperheitä, joissa oli 1-2 isompaa sisarusta. Kaikki tuntuivat ottavan rauhallisesti, kiireettömästi ja hyväntuulisesti. Missään en nähnyt äksyilyä, ryntäileviä lapsia, liikaa juovia aikuisia enkä huonoja pöytätapoja. Ihmiset olivat kohteliaita, ystävällisiä ja henkilökunta iloista.

Huone oli kivan kokoinen ja pikkuisen ylellinenkin ammeineen ja ledivalotähtitaivaineen. Oli kivaa hemmotella ja yllättää välillä miestäkin: tilasin huoneeseen kyohuviinipullon, suklaata ja hedelmiä. Lapsille tuli limua jäihin upotettuna.

En kyllä tiedä missä olette lomailleet, jos AV-mammat ovat tavan takaa vyöryneet pilaamaan näköaloja ja tunnelmia. Meillä tuntui kaikki onnistuvan ihan tavallisten ihmisten keskellä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"AV-mammat"? Minä olen ymmärtänyt palstan haukkuma-aloituksista, että ne on aina jotain MUITA, esim. venäläisiä, jotka pilaa av-mammojen lomat...

Mutta joo, olen samaa mieltä. Asenteesta se on kiinni. Jos kaikkea katselee nenä nyrpällä, niin toki sitä löytyy jotain kritisoitavaa. Mutta jos on liikkeellä rentoutuneella ja positiivisella asenteella, pikkuisen hankaluudetkin kääntyy mukaviksi kokemuksiksi, jotka on koettu oman rakkaan perheen kanssa lomaillessa.

Jos ei ole yhtään lomafiilis, voisi olla parempi jäädä kotiin murjottamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla